ماجراهای کوشا جای خود را در هر خانه ای باز کرد

ماجراهای کوشا را دیگر هیچ کودک و نوجوانی نیست که نشناسد. سه سری از کوشا در 60 قسمت و با تکنیک 2 بعدی پیشتر در تلویزیون پخش شده و جای خود را در هر خانه ای باز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی صبا ، شهرام حیدریان مدیر روابط عمومی موسسه حور در گفتگو با خبر نگار صبا گفت: ماجراهای کوشا را دیگر هیچ کودک و نوجوانی نیست که نشناسد. سه سری از کوشا در 60 قسمت و با تکنیک 2 بعدی پیشتر در تلویزیون پخش شده و جای خود را در هر خانه ای باز کرد.

حیدریان ادامه داد: ماجراهای کوشای 4به سفارش مرکز پویانمایی صبا و با کارگردانی فرانک زحلی در 52 قسمت و با موضوع معرفی حیوانات و دوستی با آنها در دست تولید دارد اما اینبار با تکنیک 3 بعدی.

وی اظهار داشت: در این مجموعه سعی بر آن شده است تا ضمن معرفی حیوانات مختلف و ویژگی های آنها بویژه حیواناتی که خاص طبیعت و جغرافیای متنوع کشور ما ایران هستند ، انس و الفتی بین بچه ها و حیوانات برقرار شود و بچه ها به شناخت نقش حیوانات در تعادل جهان هستی راهنمایی شوند تا بفهمند که هیچ خلقتی بدون حکمت نبوده و برای وجود تمامی مخلوقات ضرورتی وجود دارد و انسان به عنوان اشرف مخلوقات نباید باعث نابودی حیوانات و برهم زدن تعادل هستی شود چرا که دود آن به چشم خود ما می رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.