توسط بهزیستی هرمزگان

18 واحد مسکونی مددجویی در هرمز احداث شد

رئیس امور اشتغال، مشارکت‌های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی هرمزگان از احداث و تحویل 18 واحد مسکن مددجویی از محل مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری در سال 86 به هرمزگان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی هرمزگان، غلامحسین رنجبر در همین راستا با بیان اینکه یکی از اهداف بهزیستی رفع مشکل مسکن مددجویان است اظهار داشت: در این راستا و با توجه به سهمیه لحاظ شده برای بهزیستی استان، امور ساخت حدود 2 هزار مسکن مددجویی در دست اقدام و اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه به صورت هم‌زمان پروژه‌های مسکن مددجویان در برخی از شهرستان‌ها آغاز شده، گفت: بسیاری از پروژه‌های مسکن بهزیستی به مرحله پایانی خود رسیده و در مراحل پایانی و اتمام امور جزئی قرار دارد.

این مسئول با اشاره به نیاز مددجویان بهزیستی در جزیره هرمز به مسکن در مورد پروژه مذکور اذعان داشت: اعتبار این پروژه از محل مصوبات دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت در سال 86 تأمین شده است.

رئیس امور اشتغال، مشارکت‌های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی هرمزگان خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 175 میلیون ریال در راستای احداث 18 واحد مدنظر هزینه شده است.

رنجبر در پایان متذکر شد: عملیات ساخت 18 واحد مسکن مددجویان هرمزگان به مساحت 3 هزار و 100 مترمربع از سال 1387 آغاز شده بود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.