قحط الرجال ورزشي ادامه دارد

مديريتي كه سه روز تهران و سه روز اصفهان است

مدير روابط عمومي فدراسيون تكواندو در طول هفته در مسير تهران و اصفهان بسر مي برد و مشخص نيست چرا در فدراسيون از مديريتي كه فقط سه روز در تهران حضور دارد استفاده مي كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: با جدايي حسن شكريان مدير روابط عمومي فدراسيون تكواندو در ابتداي امسال پيام جوانبخت جانشين وي شد. اما جوانبخت بدون دريافت حكمي به فعاليت خود ادامه مي داد تا اينكه از ابتداي فصل پاييز جليلي فر به عنوان مدير جديد روابط عمومي فدراسيون تكواندو انتخاب شد.

با اينكه در سالهاي گذشته اعلام مي شد مسئولان كميته هاي مختلف فدراسيون ورزشي نبايد از شهرستان ها انتخاب شوند اما جليلي فراز استان اصفهان به عنوان مدير كميته روابط عمومي فدراسيون تكواندو انتخاب شده است.

جليلي فر در طول هفته تا روز سه شنبه در ت هران بسر مي برد و آخر هفته به اصفهان سفر مي كند. به طور حتم اين مدير چيزي فراتر از مديران ديگر دارد كه براي اين سمت انتخاب شده است.

جليلي فر با ورود به فدراسيون اقدام به راه اندازي اداره كل روابط عمومي كرده است و هم اكنون شش كارمند دارد.

با ورود جليل فر به روابط عمومي، كميته امور تشريفات اداري فدراسيون نيز با كميته روابط عمومي تلفيق شده است و بعيد نيست در آينده اين اداره كل كميته هاي ديگر را نيز به زير مجموعه اش اضافه كند.

برخلاف آنكه ثبات مديريتي در فدراسيون تكواندو در كنار مديريت توانمند آن طي سالهاي گذشته موجب رشد و پيشرفت اين رشته در عرصه بين المللي شده اما در بخش روابط عمومي تغييرات بسياري رخ مي دهد و اميدواريم اين كميته حساس و مهم فدراسيون هم به ثبات و كارايي لازم برسد .

شنيده مي شود احتمال جدايي جليلي فر هم از فدراسيون تكواندو وجود دارد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار