لرستان/

مهمترین ابزار درتحقق اهداف سند توسعه ، فرهنگی است

رئیس کمیته نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین ابزار درتحقق اهداف سند توسعه ، ابزار فرهنگی است و در این مسیر وجود یک مدیریت نیرومند و تشکیلات کارآمد نیز از دیگر ارکان و ابزارهای رسیدن به نقطه مطلوب است.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛دکتر معمارزاده افزود: طبق سند چشم انداز ایران در سال 1404 کشوری توسعه یافته دارای جایگاهی برتر در منطقع در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود و برای اینکه به این هدف برسیم باید گامهایی بزرگ و رکن اساسی رسیدن به نقطه هدف تقسیم وظایف و کارهاست.

وی با اشاره به برگزاری سلسله همایشهای تخصصی سند چشم انداز در نقاط مختلف کشور ادامه داد: برای رسیدن به اهداف سند توسعه، شناسایی رفتارها، وجود رابطه و یک تئوری عملی ضروری است ؛ برنامه های 5 ساله توسعه را باید به اهداف سند رهنمون سازد.

رئیس کمیته نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شناسایی جمعیت هدف و توجه به قومیتها و خرده فرهنگها باید درراس برنامه ها قرار گیردچرا که قومیتها و نخبگان و خرده فرهنگها هم از این برنامه ها و اهداف آن متاثر می شوند و هم برآن تاثیر می گذارند.

معمارزاده مهمترین ابزار درتحقق اهداف سند توسعه را ابزار فرهنگی دانست و افزود: در این مسیر وجود یک مدیریت نیرومند و تشکیلات کارآمد نیز از دیگر ارکان و ابزارهای رسیدن به نقطه مطلوب است./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.