حمله تروريستها به منازل شهروندان سوري در حمص

تروريستها به منازل تعدادي از شهروندان در شهر حمص حمله كرده و آنجا را منفجر كردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ساناي سوريه، گروههای تروریست تعدادی از خانه ها را بمب گذاری و منفجر کردند تا شهروندان را بترسانند و بکشند و شبکه های تلویزیونی سهیم در ریختن خون سوریها نیز با نشان دادن تصاویر این انفجارها ، نیروهای حفظ امنیت و ارتش را متهم کنند.

گروههای تروریستی در راستای اقدامات خود در حمله به موسسات آموزشی با تیربار و گلوله های خمپاره به مجتمع مسکونی دانشجویان و دانشگاهیان در حمص یورش بردند که تعداد زیادی از واحدهای مسکون تخریب شد و دانشجویان را به وحشت انداختند.

یک دانشجوی رشته شیمی گفت: به فاز یازده این مجتمع خسارات زیادی وارد شد و دانشجویان رفته اند زیرا از افراد مسلح می ترسند. کشورهای شرکت کننده در حمله به سوریه از تروریسم برای تحقق هدف خود استفاده می کنند.

آنان افراد مسلح قاتل را به سوریه می فرستند اما ملت سوریه می گوید از سرزمین خود با تمام قدرت حمایت خواهد کرد. 

نیروهای حفظ امنیت در سوریه در چارچوب تعقیب گروههای تروریستی مسلح در حمص چندین تونل مورد استفاده گروههای تروریستی مسلح را شناسایی کردند.

تروریستها از این تونلها برای قاچاق سلاح و نقل انتقال از منطقه ای به منطقه دیگر برای حمله به شهروندان و نیروهای حفظ امنیت استفاده می کردند.

از طرف دیگر نیروهای امنیتی سوری با تروریستها در منطقه اتارب در استان حلب درگیر شدند که به کشته شدن سرهنگ عصام ابراهیم و سروان لؤی عیسی و سه نفر دیگر از نیروهای نظامی سوری منجر شد . در این درگیری نه تن از افراد تروریست نیز کشته شدند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار