کوثري در واكنش به حضور فتنه‌گران در دربار آل سعود:

فتنه گران طناب دار را به گردن خود آويختند

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به حضور مهاجراني و نوري‌زاده در نشست الجنادريه و دريوزگي از درباره آل سعود گفت: فتنه‌گران با اين اقدام، طناب دار را با دستان خود به گردنشان آويختند.

اسماعيل کوثري نماينده مردم تهران در بهارستان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور مهره‌هاي فتنه‌گر و ضد انقلاب همچون مهاجراني و نوري زاده در دربار آل سعود، اين موضوع را اتفاق تازه‌اي ندانسته و گفت: فتنه گران فراري و وابسته به جريان‌هاي معاند و سازمان هاي جاسوسي، مکررا به آل سعودي و برخي کشورهاي منطقه پناه برده و در ازاي دريافت کمک‌هاي مالي گسترده، به اقداماتي عليه جمهوري اسلامي ايران دست مي‌زنند.


وي در ادامه تصريح کرد: اپوزسيون خارج‌نشين و مهره‌هاي فراري و وابسته، ارتباطات تنگاتنگي با سرويس‌هاي جاسوسي مختلف دارند و با وعده و وعيدهاي پوچ آنان خود را فروخته و در ازاي کمکهاي مالي، به عناصر گوش به فرمان و تحت امر آنان در عرصه هاي مختلف سياسي، جاسوسي و اقتصادي عليه جمهوري اسلامي ايران تبديل شده‌اند.

*** آل سعود مراقب مراودات خود با فتنه‌گران باشد


كوثري افزود: اينکه آل سعودي افراد وابسته به جريان هاي فتنه‌گر و ضد انقلاب را جذب و در جلسات و نشست ها از آنها دعوت کرده است اقدام تازه اي نيست اما هشدار ما به حكام آل سعود اينست كه مراقب مراودات خود با فتنه‌گران باشد.


عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس ادامه داد: عربستان، آلت دست آمريكا و هم‌پيمانانش در منطقه است و با برگزاري جلساتي مثل نشست الجنادريه قصد اجراي اهداف آنان در ايران را دارد.

*** عربستان به جاي توطئه عليه ايران، به فكر ساماندهي به اوضاع داخلي خود باشد


نماينده مردم تهران با تاكيد بر اينکه برقراري ارتباط عربستان با فتنه‌گران فراري و کمک هاي ميلياردي به آنها نشان‌دهنده گوش به فرماني آل سعود براي آمريكاست، گفت: حكام آل سعود مي‌بايست به جاي توطئه عليه ايران و اجراي اوامر آمريكا و رژيم صهيونيستي به فکر رفع  نابساماني و ضعف‌هاي داخلي كشور خود باشند، چرا كه ملت ايران از توطئه و نقشه‌هاي مزوّرانه آنها آگاه است و از چنين حكومت ديكتاتوري توقعي بيش از اين ندارد./س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار