بازي استقلال - الاتفاق يك بازي ملي است

پيشكسوت فوتبال در خصوص عملكرد استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: هميشه بازيهايي كه در بين ايران و يك كشور عربي انجام شده از حساسيت بالايي برخودار بوده است و به همين دليل ايران در مقابل حريف عربي خود انگيزه و پتانسيل بالايي دارد كه باعث موفقيت است.

 
 
صادق ورمزيار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازيهايي كه بين يك تيم فوتبال ايراني و يك حريف عربي انجام مي شود از حساسيت زيادي برخودار بوده است ايران و كشورهاي عربي براي هم رقيبان خوبي بوده اند و براي دفاع از نام كشور خود در زمين حاضر مي شوند به همين دليل اين بازيها از افت و خيز زيادي برخودار بوده و پتانسيل عمل و انگيزه در اين بازيها موج مي زند.
وي افزود: اين انگيزه مي تواند براي استقلال يك امتياز باشد تا با همه ي وجود براي برد در ميدان براي مقابله با الاتفاق حضور يابد.
ورمزيار در ادامه بيان داشت: استقلال به دليل وسع بالايي مالي توانسته نفرات خوبي را در اختيار گيرد و كادر فني مجربي اين تيم را سازماندهي مي كند كه اين موضوع مي تواند نويد پيروزي تيم استقلال مقابل الاتفاق باشد اگر اين مجموعه بتوانند درهماهنگي كامل با يكديگر باشند به طور حتم نتيجه را به نفع خود خواهند كرد و با پيروزي خود باقي رقابت ها مي پردازند.
ورمزيار در ادامه بيان داشت: از كنار اين موضوع نيز نبايد به آساني گذركرد كه باشگاه هاي عربي از جمله الاتفاق در بيرون از خانه بازي هاي زيبايي به نمايش مي گذارند و تمام مهارتهاي خود را براي شكست رقيب در خانه ي خود به كار مي گيرند كه اين عملكرد كار را براي استقلال دشوار خواهد كرد.
وي تصريح كرد: استقلال با توجه به پيروزي مقابل ذوب آهن در شرايط روحي و رواني خوبي قرار دارد و مي تواند در رويارويي مقابل الاتفاق از اين امتياز مثبت بهره گيرد.
ورمزيار اظهار داشت: معتقدم كه فتح الله زاده براي استقلال و پيروزي اين تيم زحمت فراواني كشيده است و در اين خصوص معتقدم اگر نقش مديريت استقلال در دور كردن حاشيه ها از پيكره ي اين تيم پررنگ تر شود و اختلافات در كادر فني رفع شود و با توجه به نفرات موجود در تيم و ميزباني در ايران مي توانيم به اين مهم دست يابيم و الاتفاق را در ايران شكست دهيم.
وي خاطر نشان كرد: دست يابي به پيروزي مقابل الاتفاق كار دشوار اما امكانپذير است كه اميدوارم آبي پوشان با اتحاد به اين مهم دست يابند و مردم كشورمان را خوشحال كنند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار