ما براي نيفتادن مي جنگيم سپاهان براي قهرماني

ابوالقاسم دهنوي بازيكن تيم مس كرمان اظهار داشت: تيم سپاهان اصفهان براي قهرماني مقابل ما صف‌آرايي مي كند و بازيكنان مس كرمان براي بقاء در ليگ برتر آماده رقابت هستند.

ابوالقاسم دهنوي بازيكن تيم مس كرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط تيم در جدول خوب نيست و متأسفانه نتايج مناسبي را كسب نكرده ايم واز لحاظ شرايط روحي، رواني نيز وضعيت خوبي نداريم اما تمرينات را بطور منظم و دقيق انجام مي دهيم تا در بازي روز چهارشنبه 26 بهمن مقابل تيم سپاهان اصفهان موفق باشيم.

وي ادامه داد: تيم در تيم فصل دوم تغيير كرده است و متفاوت ظاهر شده است اما نتايجي كه در ا بتديا فصل از دست داديم ما را با مشكل روبه رو كرده است و عامل مهمي درجايگاه فعلي ما در جدول محبوب مي شود.

بازيكن تيم مس كرمان افزود: در هفته ي بيست و سوم پيروزي مقابل سايپا تا حدودي ما را به بقاء در ليگ اميدوار كرد و رتبه ي تيم را در جدول بهبود بخشيد اما نتيجه گيري حريفان در هفته ي 23 درباره تيم مس كرمان را به رتبه هاي پايين جدول سوق داد.

دهنوي تصريح كرد: متأسفانه در ديدار مقابل سپاهان اصفهان در هفته ي 25 رقابت هاي ليگ، عملكردي قابل قبول ارائه نداديم و بازي را با چهار گل واگذار كرديم كه اين مسئله تضعيف مسائل روحي-رواني بازيكنان را به همراه داشته است.

وي افزود:‌ براي پيروزي و كسب امتياز مقابل سپاهان حاضر شديم و به هيچ عنوان تصور باخت سنگين مقابل تيم اصفهاني را نداشتيم در روزي كه روند ما نبود نتيجه را واگذار كرديم توپ هاي زيادي را روانه دروازه سپاهان كرديم اما تبديل به گل نشد برخلاف تيم ما بازيكنان سپاهان هر توپي را كه به سمت دروازه ي ما شوت كردند ارمغان گل براي آنها به همراه داشت در هر حال نتيجه ي ناراحت كننده اي رقم خورد.

دهنوي ادامه داد:‌ در هفته ي 26 رقابت هاي ليگ بايد به مصاف تيم قدرتمند و مدعي قهرماني تراكتور رويم بازي سخت و نفت گيري است تراكتور از بازيكنان حرفه اي و مربي با تجربه اي بهره مي برد و رقابت ها را درنيم فلصل دوم با اقتدار آغاز كرده است و نتايج خوبي را نيز بدست آورده و شرايط براي قهرماني دين تيم مهيا است.

بازيكن تيم مس كرمان افزود: شرايط تراكتوري ها به نسبت ما مطلوب تر است بازيكنان تراكتور با پيروزي كه مقابل تيم نفت آبادان در هفته ي بيست و پنجم بدست آورند با روحيه اي مضاعف مقابل با حاضر مي شوند تا علاوه بر ارائه بازي تماشاگر پسند صدرنشين جدول رقابت هاي ليگ شوند.

دهنوي تصريح كرد: بازي جذاب ديدني مي شود بازيكنان تراكتور به هدف قهرماني وكسب امتيازات كامل مصاف مي كنند و تيم مس كه خطر سقوط به دسته ي پايين تر را احساس مي كند براي بقاء در رقابتهاي ليگ برتر مي جنگد، دو هدف متفاوت به طور حتم بازي را زيبا مي كند.

بازيكن تيم مس كرمان ادامه داد: بازي رفت در مقابل تراكتور در خانه ي حريف مغلوب شديم لذا بازيكنان تيم يكدل شدند تا علاوه بر كسب سه امتياز خانگي، انتقام بازي رفت را نيز بگيريم. پيروزي مقابل تراكتور، كمك حائز اهميتي در تقويت روح-روان بازيكنان خواهد داشت.

وي افزود: با توجه به اينكه چهارشنبه تيم مس كرمان ميزبان است و از حضور و حمايت هواداران برخوردار است با قدرت و انگيزه ي كامل در زمين مسابقه ظاهر مي شويم و بدون توجه به فاصله رتبه اي دو تيم در جدول، بازي قابل قبول و با كيفيتي را ارائه مي دهيم تا به هدفمان نايل شويم.

وي تصريح كرد: بازيكنان تيم در سلامت كامل هستند و خوشبختانه مصدوم نداريم اما صحبت هايي مبني بر عدم حضور من در بازي مقابل تراكتور بدليل سه كارته بودن من وجود دارد كه اين مسئله درحال حاضر بصورت قطعي بيان نشده است چرا كه در اينكه من 2 كارته هستم يا سه كارته ابهام و شك وجود دارد.

وي تصريح كرد: در صورت حضورم در تركيب با تمام قدرت ظاهر مي شوم تا تيم را در جهت سه امتياز ياري رسانم و اگر سه كارته بودنم مشخص شود تنها بازين محروم تيم مس كرمان محسوب مي شوم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار