قم/

کوبیدن سوریه برای حفظ اسرائیل غاصب است

آیت ا... مکارم شیرازی گفت :آل سعود و آل خلیفه برای حفظ اسرائیل می خواهند سوریه را بکوبند.

 گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ آیت ا... مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود با اشاره نصیحت حاکم دیکتاتور بحرین به بشار اسد رئیس جمهور سوریه مبنی بر اینکه گوش به خواسته ملتش بدهد گفت : این در حالی است که اکثریت سوریه بشار اسد را می خواهند و لو اینکه باید اصلاحاتی در کشورش انجام دهد .

وی افزود : از این ماجرا جالبتر حکام سعودی گفته اند چرا در سوریه دموکراسی نیست؛ حکامی که حکومتشان به شیوه قبیله ای 500 سال قبل است می خواهند بروند در سوریه دموکراسی ایجاد کنند چون حفظ اسرائیل و از بین بردن مقاومت لبنان ایجاب می کند که سوریه کوبیده شود.

آیت ا... مکارم شیرازی با بیان اینکه چهره واقعی آل سعود و آل خلیفه بر همگان نمایان شده است تصریح کرد: اسرائیل غاصب یکی از رژیم هایی است که از دل تمدن غرب پدید آمده است تمدنی که به نام انسان دوستی جنایت می کند.

وی افزود: امروزه رژیم صهیئونیستی آشکارا تروریست تربیت می کند تا دانشمندان ایرانی را ترور کنند و این وحشیگری ها محصول دموکراسی غربی است

آیت ا... مکارم شیرازی با بیان اینکه تمدن انسانی در قرآن و اسلام است تصریح کرد : نباید برخی فریب در باغ های سبز غرب را بخورند و البته امروز با توجه به اینکه ماهیت تمدن غربی برملا شده است دیگر کسی فریب نمی خورد.

وی در تبیین ماهیت تمدن غرب که برخی میگویند (( دموکراسی و عدالت و حقوق بشر و حمایت از حیوانات را دارد)) گفت : انقلاب اسلامی ایران وقتی پیروز شد98 درصد مردم ایران به آن رای دادند اما همه غرب دست در دست هم دادند تا این انقلاب را از بین ببرند چون ایران حافظ منافع آنان در منطقه نبود و این در حالی است که آنان دم از رای مردم و دموکراسی می زدند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.