هشتمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع آغاز به كار كرد

هشتمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع با هدف نشر، اشاعه و تبادل آخرين يافته هاي تحقيقاتي و پژوهشي مرتبط با مهندسي صنايع ،مهندسي سيستم و مديريت و زمينه هاي مرتبط با آن آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران؛ دكتر مجيد امين نيري، دبير هشتمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع در مراسم افتتاحيه اين كنفرانس بيان داشت:پيام كنفرانس به بخش صنعت اين است كه دانشگاه با برگزاري چنين كنفرانس هايي اعلام ميكند كه ما حاضريم براي رفع مشكلات صنايع گام برداشته و راههايي غير از راههاي معمول را براي ارتقاي صنعت ارائه دهيم كه آن هم حمايت علمي و تكنولوژيك دانشگاه از بخش صنعت است.

 

وي با بيان اينكه مهندسي سيستم ها ،مهندسي مديريت ،مهندسي فناوري و نوآوري ،مباحث بنيادين در مهندسي صنايع از جمله مباحث مورد بحث در اين كنفرانس بين المللي است اذعان داشت: تم اصلي كنفرانس حركت به سوي برنامه ريزي سيستمي و تصميم گيري علمي است تا از تجربيات صاحب نظران ايراني و خارجي در بخش هاي دانشگاهي و مديران موفق سازمان ها بهره گيري شود.

 

در ادامه دكتر رضا رمضاني، دبيرعلمي هشتمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع بيان داشت:اين كنفرانس بيش از 700 مقاله دريافت كرده كه از اين مجموعه بيش از 280 مقاله انتخاب شده و از ميان اين تعداد؛120 مقاله براي ارائه شفاهي و مابقي براي ارائه بصورت پوستر درنظر گرفته شده است.

 

وي افزود:بطور كلي كنفرانس داراي پنج محور نظري و كاربردي است ،يعني تلفيقي از نظر و عمل كه سعي شده است تجارب دانشگاهي و تجارب صنعتي توام با يكديگر لحاظ شود.

 

وي تصريح كرد:مهندسي صنايع در كشور ما در طي سال هاي اخير پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته است بطوري كه سطح كيفي مهندسي صنايع ما به افق 2004 رسيده و در منطقه مقام اول را دارا هستيم.

 

وي ياد آور شد:براي اولين بار در اين كنفرانس پنج ميزگرد تخصصي با همراهي بخش صنعت برگزار كرديم كه اين ميزگردهاي تخصصي با همكاري كنفدراسيون صنعت ايران و ايران خودرو برگزار ميشود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار