هیئت داوران سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه هیئت داوران سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران و برادران مقطع بزرگسال را معرفی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با بیان اینکه مسابقات امسال از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است افزود: استاد هاشم روغنی و قاسم رفیعی در رشته لحن، محمد عباسی و احمد ابوالقاسمی در رشته صوت، استاد حکیم باشی و شهیدی پور در رشته وقف و ابتدا و استادان ستون نیا و یاری گل در رشته تجوید داوری بخش قرائت و ترتیل مسابقات را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: در بخش حفظ قرآن کریم نیز استاد ملک شاهی در رشته های لحن و صوت حفاظ، محمد ابوالقاسمی در رشته تجوید، حکیم باشی در رشت وقف و ابتدا و در رشته حسن حفظ استادان حاج ابوالقاسم و میر موسایی حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: راضیه جمالی و اعظم الوندی در رشته لحن، طاهره بابایی، فرشته مسجدی و بشری در رشته وقف و ابتدا، مائده ادیب زاده و زهرا افخمی در رشته حسن حفظ و صدیقه حسینی و مریم خطیب داوری رشته تجوید را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه سرپرستی اعضای هیئت داوران بخش بانوان برعهده حوریه عتبایی است خاطرنشان کرد: داوری 370 نفر از برگزیده استانی بالای 16 دربندر عباس از 25 تا 30 بهمن ماه در سی و چهارمین دوره رقابت های سراسری قرآن کریم صورت می گیرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار