روز تعيين کننده پلي‌ آف براي بسکتبال

تيم هاي بسکتبال مهرام و ذوب آهن که فصل قبل رقابت هاي جذاب و البته پر حاشيه اي در اصفهان داشتند بار ديگر رو در روي هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اين هفته فصل عادي سوپرليگ بسکتبال با انجام شش ديدار به پايان مي رسد و شهرهاي اصفهان و گرگان ميزبان حساسترين ديدارهاي هفته خواهند بود.

تيم ذوب آهن درحالي که با رفتن سهام ذوب آهن به بورس اميدهايي براي بهبود شرايط باشگاه پيدا کرده ميزبان مهرام بدون شکست است.

اخبار اصفهان از انگيزه هاي زياد بازيکنان اين تيم براي شکست دادن مهرام و خروج از شرايط پر افت و خيز اين فصل حکايت دارد و از طرفي تيم صدرنشين مهرام هم هيچ مشکلي در سفر بر اصفهان نداشته و به دنبال حفظ روند بدون باخت تيم است.

اصفهان به جز اين ديدار ميزبان بازي مهم فولاد ماهان و پتروشيمي بندر اما است ماهشهري ها که 3 روز قبل ديدار سنگيني مقابل شانفيل در بازيهاي غرب آسيا داشتند با استراحتي کوتاه بايد با تيم دوم جدول رده بندي مقابله کنند.

*نبرد سرنوشت ساز گرگان و شيراز

با توجه به شرايط جدول رده بندي ديدار تيم هاي شهرداري گرگان، و آ اس شيراز تعيين کننده سرنوشت تيم هشتم ليگ خواهد بود در شرايطي که گرگاني ها با برد هفته قبلي جان ديگري گرفته اند تيم شيرازي با بحران مالي و همچنين رواني روبرو است.

فريدون رئيسي سرپرست شيراز اوايل هفته از استعفاي خود و يا اعزام نشدن تيم به گرگان در صورت حل مشکلات خبر داده بود اما تيم شهرداري زنجان که هفته قبل علاوه بر اعتراض به شرايط داوري نامناسب بازي با حفاري که منجر به شکست اين تيم شده نتيجه ديدار گرگان و صنايع ماهشهر را غير طبيعي مي دانست و با از دست رفتن شانس هاي پلي آف به مصاف جهش ترابر قم ميرود و تيم پتروشيمي ماهشهر پس از باخت عجيب هفته قبل ميزبان دانشگاه آزاد تهران خواهد بود.

گفتني است، در اولين بازي هفته بيست و دوم تيم پويا تهران، با نتيجه 67 بر 56 شرکت ملي حفاري را در تهران شکست داد/ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار