در جريان برگزاري مسابقات قهرمان كشوري و انتخابي تيم ملي كاراته بانوان،

كاتاروها و كوميته كاران بزرگسال انتخابي مشخص شدند

رقابت هاي انتخابي تيم ملي كاراته بانوان از 25 بهمن به ميزباني تبريز برگزار شد كه طي آن كاتاروهاي گيتي و كوميته كاران بزرگسال اين مسابقات مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: پيكارهاي انتخابي تيم ملي كاراته بانوان از دوشنبه 25 بهمن به مدت 3 روز و به ميزباني تبريز فعاليت خود را آغاز كرده كه طي آن كاراته كاهاي رده تا سني جوانان، نوجوانان، بزرگسال در بخش هاي كاتاي تيمي و انفرادي و نيز كوميته انفرادي به مصاف يكديگري روند.

براساس اين گزارش، كاراته كاهاي رده سني بزرگسال سه شنبه 25 بهمن روي 5 تاتامي يكديگر به رقابت پرداختند. كه در نهايت نفرات اول تا سوم اين مسابقات مشخص شد.

اسامي نفرات برتر كوميته دراوزان مختلف به ترتيب زيري باشد.

در وزن -50- كيلوگرم:‌نسيم دوستي از تهران اول شد، فاطمه قاسمي از گيلان دوم شد و چنور حسيني از كردستان و مرضيه جعفري از اصفهان به طور مشترك سوم شدند.

در وزن 55- كيلوگرم: شهناز ميرحيدري از تهران اول شد، آرزو ناصري از تهران دوم شد. سميرا عليمحمدي از اصفهان و ندا بروشك از گيلان به طور مشترك سوم شدند. در وزن 61- كيلوگرم: رزيتا غفاري ازمازندران اول شد، آلاله صعودي از گيلان دوم شد. ويلا كشاورزي از كرمان و حديثه كامريني از مركزي به طور مشترك سوم شدند.

در وزن 68- كيلوگرم: مريم كبيري از قزوين مقام اول را كسب كرد، سعيده خرسندي از اصفهان به مقام دومي رسيد، و فخري موچاني از مركزي و زهرا مراد خاني از لرستان به طور مشترك سوم شدند.

در وزن 68+ كيلوگرم: الهه رضازاده از كرمان اول شد، زهرا ميرزاخانيان از اصفهان دوم شد، سميه عزيزي از كرمانشاه و نرگس مدديان از مازندران به طور مشترك سوم شدند.

در بخش كاتاي تيمي بزرگسالان كه 79 كاتارو حضور داشتند نتايج زير بدست آمد: تهران(الف) با تركيب: سودابه قاسمي، پروانه قاسمي و مهناز اخوندزاده به مقام اولي رسيد.

خوزستان با تركيب: آمنه حلفي، مهديس مكوندي، نهاد اخيطاني به مقام دومي رسيد.

تهران(ب) با تركيب: فاطمه كاوندي، ماهرخ شاه محمديان، عاطفه صفوي.

استان البرز با تركيب: زهرا تاجيك، سمرعليزاده، پريسا ابراهيمي به طور مشترك به مقام سوم رسيدند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار