حجت‌الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در انتخابات نقش مهمی در مسئولیت بخشی کشور در برابر تهدیدات دارد

مردم بصیر ما با حضور گسترده در انتخابات آینده دشمن را ناامید و ناامید‌تر خواهند کرد و حضور آنها نقش مهمی در مسئولیت بخشی کشور در برابر تهدیدات دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که در حاشیه جلسه امروز هیئت رئیسه این مجلس ‌در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه براساس آئین‌نامه داخلی برای بررسی مسائل مربوط به مجلس خبرگان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست عملکرد کمیسیون‌ها تخصصی و مشکلات احتمالی آنها و همچنین راهکارهای رفع این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در آغاز این نشست آیت‌الله مهدوی کنی در سخنانی از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر و ابراز امیدواری کرد مردم با همین شور و نشاط در عرصه انتخابات مجلس نهم حضور یابند.

رئیسی افزود: در نشست امروز مسائل عمومی کشور مطرح نشد اما درباره شرکت گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند و اقدامات مربوط به حضور حداکثری در این عرصه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: مردم بصیر ما با حضور گسترده در انتخابات آینده دشمن را ناامید و ناامید‌تر خواهند کرد و حضور آنها نقش مهمی در مسئولیت بخشی کشور در برابر تهدیدات دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت كه در نشست امروز هیئت رئیسه درباره مسائل مربوط به اجلاسیه رسمی آتی این مجلس که 16 تا 18 اسفند ماه سال جاری و بعد از انتخابات مجلس نهم برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت./س3

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار