فرماندار تهران در چهارمين روز ثبت نام داوطلبين در فرمانداري تهران:

هيأت اجرايي ارامنه شمال انتخاب شد

فرماندار تهران خبر داد: هيأت اجرايي اقليت مذهبي با حضور رئيس اداره ثبت احوال، نماينده هيأت نظارت و نماينده شوراي اسلامي در فرمانداري تهران انجام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محسن نائبي فرماندار تهران با حضور در فرمانداري تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمارهاي دقيق اظهار داشت: تا ساعت 12:12 دقيقه، 180 نفر از فرمانداري و وزارت كشور ثبت نام قطعي انجام داده كه از اين تعداد 157 نفر از ميان آقايان و 23 نفر از ميان خانم ها است.

وي در ادامه اظهارات خود با بيان اينكه در اجراي ماده(32) قانون انتخابات شوراي اسلامي در راستاي انجام انتخابات به دست مردم و با حضور مردم باشد، تصريح كرد: در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلام شهر بعد از مشخص شدن 30 نفر از معتمدين كه مورد تاييد شوراي نگهبان بود، 8 نفر به عنوان عضو اصلي، 5 نفر به صورت الي البدل انتخاب شده اند.

وي در ادامه اظهارات خود تصريح كرد: اين افراد به همراه نماينده منتخب شوراي اسلامي از شهرستان تهران، رئيس ثبت اداره احوال، فرماندار و مسئول اجراي انتخابات از مرحله اول تا پايان انتخابات روند كار اجراي انتخابات را انجام مي دهند.

همچنين، فرماندار تهران به مركزيت تهران براي حوزه انتخابيه ارامنه شمال اشاره و ادامه داد: براي ارامنه شمال حوزه اصلي در تهران قرار داشته و حوزه هاي فرعي شامل سلماس، اروميه، تبريز، اراك، انزلي، ساري و گرگان است.

وي، در همين راستا به جلسه فرمانداري براي انتخاب هيأت اجرايي ارامنه در فرمانداري اشاره كرد و افزود: در جلسه فرمانداري 30 نفر از اقشار مختلف اقليت هاي ارامنه براي هيأت اجرايي با نماينده هيأت نظارت، رئيس اداره ثبت احوال و نماينده شوراي اسلامي انجام شد.

وي همچنين، در عين حال از چنين انتخابي براي زرتشتيان اشاره و اظهار داشت: حوزه اصلي در تهران و ساير حوزه هاي فرعي در كرمان، يزد، شيراز، اهواز، كرج، ميبد و تفت است و نيز حوزه انتخابيه براي كليميان و آشوريان نيز انجام مي شود.

فرماندار تهران، به تعداد نفرات ثبت نام كننده در فرمانداري و وزارت كشور اشاره و اظهار داشت: تاكنون 76 نفر در حوزه فرمانداري ثبت نام كرده اند كه از ميان اين تعداد داوطلبين 72 نفر مرد و 4 زن ثبت نام قطعي انجام داده اند و همچنين تعداد 180 داوطلب در كل حوزه فرمانداري وزارت كشور ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد نيز 157 نفر از ميان آقايان و 23 نفر از ميان خانم ها هستند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار