بهره برداري از 2 پاركينگ عمومي در نقاط متراكم منطقه 3

شهردار منطقه 3 در سيزدهمين دوره نظارت دوره اي مناطق شهرداري تهران در حوزه حمل و نقل و ترافيك از بهره برداري 2 پاركينگ عمومي در تقاطع خيابان دكتر شريعتي - ظفر و هتل هما در آينده نزديك خبر داد.

پشمپي زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: منطقه 3 جزء مناطق پر اهميت ترافيكي است كه به اعتبار موقعيت مكاني و شرايط موجودي كه دارد در فعاليتها و طرح هاي كلان ترافيكي تهران كه به همت مديريت شهري انجام مي شود مانند طرح صدر - نيايش درگير است.

وي با بيان اينكه با انجام اقدامات نرم افزاري و سخت افزاري در منطقه بخشهايي از مشكلات منطقه توزيع مي شود، افزود: با بازديدهاي مكرر از شبكه حمل و نقل و ترافيك منطقه شرايط ترافيكي معابر بهبود يافته است.

 شهردار منطقه 3 يادآور شد: اقدامات ترافيكي كه در منطقه 3 صورت مي‌گيرد با وسواس ويژه اي دنبال مي شود ضمن اينكه اينگونه فعاليتها منشا اثربخشي و تاثيرگذاري هستند.

وي از راه اندازي پاركينگي در تقاطع خيابان دكتر شريعتي - ظفر با ظرفيت عمومي 530 خودرو و ظرفيت خصوصي 281 خودرو خبر داد و گفت: همچنين پاركينگ هتل هما با ظرفيت عمومي 180 خودرو و ظرفيت خصوصي 185 خودرو نيز تا آينده نزديك به بهره برداري خواهد رسيد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار