دوره آموزش مهارت های پیش گیری از اعتیاد در منطقه 11

شهردار ناحیه دو شهرداری منطقه 11 گفت: کلاس آموزش اعتیاد و روشهای برخورد با آن توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو باحضور 12 نفر از شهروندان با هدف آشنایی با مواد جدید اعتیادآور از جمله شیشه و مواد تشکیل دهنده آن در خانه سلامت فروزش برگزار شد.

فراقتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: دور آموزشی بازسازی افکار با حضور 12 نفر از شهروندان با هدف ارائه اطلاعاتی درزمینه تغییر افکار بخصوص زمان که اضطراب به سراغمان می آید و راههای تخلیه اضطراب و تبدیل آن به رفتارهای مانند نقاشی در خانه سلامت فروزش برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر دوره های آموزش برگزار شده توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی، دوره آموزشی طب سنتی با حضور 30 نفر از اعضای کانون کودک، مادر و سالمندان با هدف اثرات مفید و موثر مواد غذایی، داروهای گیاهی و آشنایی با طریقه صحیح زندگی کردن افراد در خانه سلامت امیریه بوده است.

پاکسازی کانک سی های مطبوعاتی از موارد های در سطح ناحیه دو

در ادامه شهردار ناحیه دو منطقه 11 تصریح کرد:‌ کانکس های مطبوعاتی در سطح ناحیه دو توسط واحد ساماندهی اداره خدمات شهری از هم گونه مواد دخانی پاکسازی شدند.

طرقتی در ادامه افزود:‌دکه های مطبوعاتی می بایست مکانی حرمت عرضه انواع محصولات فرهنگی باشد و در همین راستا نسبت به پاکسازی 28 کانکس مطبوعاتی از مواد دخان در سطح ناحیه دو اقدام شد.

وی اظهار کرد: شست و شو و رنگ آمیزی المان های شهری و کیوسک های مطبوعاتی به منظور حفظ نمای بصری شهر، آراستگی و حفظ زیبایی و پاکیزگی توسط واحد زیباسازی اداره وزارت شهری انجام شد.

شهردار ناحیه دو تصریح کرد:‌ شهروندان ناحیه دو با نحوه صحیح قلمه وهرس به صورت عملی با توجه به فصل هرس و تکثیر گیاه توسط مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه اداره فضای سبز منطقه 11 آشنا شدند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار