رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

9 دی کشور و انقلاب را بیمه کرد/گروه های سیاسی برای همیشه در رفتارهای خود تجدید نظر کنند

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: حرکت مردم در روز 9 دی انقلاب و کشور را بیمه کرد و مردمی تر با تمامی هستی از انقلاب دفاع کردند نشان دادند که راضی به این مانورها و درگیری ها نیستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، طلایی امروز در چهار صدو سی امین جلسه علنی شورای شهر تهران طلایی اظهار داشت: مردمی که در طول انقلاب با تمام هستی دفاع کردند، نشان دادند که راضی به این درگیری ها نیستند و باید گروه های سیاسی برای همیشه در رفتارهای خود تجدید نظر کنند و سهم مردم و باورهای دینی مردم را محترم بشماند.

*ایجادمجلس ولایی

رییس کمیسیون فرهنگی شورا در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ی انتخابات مجلس هستیم باید تلاش کنیم که با اتحاد یک مجلس ولایی ایجاد کنیم.

با اشاره به روز جمعه 9 دی گفت: 9 دی روز تبلور مردم در حضور برای اعتقادات و باورهایشان بود که این روز باید فارغ از همه بحث ها و گروه ها و جریان های سیاسی دیده شود.

وی با بیان اینکه نمونه این روز را در طول این سال ها کمتر دیدیم اظهار داشت: حرکت مردم در روز 9 دی انقلاب و کشور را بیمه کرد و توانست پیامی را به همه گروه ها سیاسی بدهد که مردم از جنجال های سیاسی خسته شده و بیزارند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار