خودرويي مناسب جوان ها

در حال حاضر بازار خودرو‌ ايران‌، میهمان برند‌های مختلفی از خودروسازان بزرگ دنیاست و هر کدام از آنها با توجه به محدوده قیمتی که دارند‌، مشتریانی خاص را به خود مي‌بینند...

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، وارداتی‌ها بیشتر به لحاظ کیفیت بالا و طراحی زیبایی که دارند‌، مورد توجه‌ايرانی‌ها قرار گرفته‌اند و هم اکنون در رده‌های مختلف قیمتی به فروش مي‌رسند.در گزارش امروز‌، چند خودرو وارداتی را که بیشتر میان مشتریان‌ايرانی جا افتاده‌اند‌، انتخاب و به بررسی ابعاد فنی و قیمت آنها پرداخته‌ايم.

ارزان‌ترین محصول

 ارزان‌ترین محصول وارداتی به کشور‌، «یاریس» است.
فقط یادتان باشد یاریس (هاچ بک و صندوق دارش فرقی نمي‌کند)‌، موتور کم حجم (1300 سی سی) دارد‌، اما در عوض بنزین کمي ‌روی دستتان مي‌گذارد.انتخاب بعدی شما‌ مي تواند کیا سراتو که به تازگی فریم داخلی آن نیز تغییر کرده‌است باشد.حجم موتوری دو هزار سی سی داشته و سرعتش هم بد نیست‌.

برای جوان‌ها

هيوندا كوپه با توجه به چهره ‌خشن و تهاجمي‌اش كاملا مشخص است كه بيشتر به درد جوان‌ترها مي‌خورد.

خودرويي كه در سال 2002 به نمايش درآمد. البته كوپه‌اي كه هم‌اكنون شما سوار مي‌شويد نسبت به نسل‌هاي قبلي‌اش تغييرات زيادي كرده است.از آينه‌هاي برقي و شيشه بالابر و فرمان چرمي كوپه كه بگذريم، اين خودرو به سانروف (سقف متحرك) نيز مجهز است. كوپه در كل خودرويي خانوادگي به حساب نمي‌آيد. موتور آن با حجم 2700 سي‌سي مي‌تواند قدرتي برابر با 165 اسب‌بخار را توليد ‌كند. شايد براي شما كه مي‌خواهيد مبلغ بالايي هزينه كنيد چندان هم مهم نباشد، اما اين خودرو مصرف سوختي برابر 7/8 ليتر در صد كيلومتر دارد.

براي سفر‌های خانوادگي

 سورنتو پرفروش‌ترين خودروي توليدي‌ كره در بازار آمريكا طي چند سال گذشته بوده است.

شركت كياموتورز اين محصول شاسي‌بلند (suv) را براي رقابت در بزرگ‌ترين بازار suvهاي دنيا (آمريكاي شمالي) در سال 2003 به بازار عرضه كرد. البته سورنتو در سال 2007 به كلي دگرگون شد. طراحي خارجي چراغ‌ها، طراحي صندلي‌ها و همچنين آپشن‌هاي موتور و سيستم تعليق آن ارتقا يافت. اين خودرو حجم موتوري 3300 سي‌سي دارد و 17 ليتر بنزين در صد كيلومتر مي‌سوزاند. 263 اسب‌بخار هم قدرت توليد مي‌كند. اين خودرو از فضاي داخلي نسبتا بزرگي برخوردار و به سنسور هشداردهنده عقب نيز مجهز است. چهار ايربگ (دو تا در جلو و دو تا هم در طرفين صندلي‌هاي جلويي) دارد و ترمز ABS و سانروف (سقف متحرك) هم جزو ديگر آپشن‌هاي سورنتو به حساب مي‌آيد. اين خودرو براي شما كه خانوادگي سفر مي‌كنيد محصولي مناسب به نظر مي‌رسد. /عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار