مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه خبر داد:

تغييرات در برخي از خطوط اتوبوسراني در تهران

مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه از تغييرات در برخي از خطوط اتوبوسراني در تهران با هدف خدمات رساني مطلوب تر به شهروندان خبر داد.

پيمان سنندجي مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:به منظور انجام عمليات عمراني توسط عاملين شهرداري در خيابان 17 شهريور،  در سرويس رساني اتوبوس های برقی به شهروندان تغييراتي صورت گرفته است.

وي ادامه داد: خط 4 اتوبوس هاي برقي از مبداء انتهاي خيابان 17شهريور تا ميدان خراسان و بالعكس ، خط5 اتوبوس هاي برقي از مبداء ميدان راه آهن تا ميدان خراسان و بالعكس تا اطلاع ثانوي سرويس دهي خواهد داشت.
سنندجي اظهار داشت: همچنين جابجايي مسافران از مبداء ميدان خراسان  تا مقصد ميدان امام حسين(ع) و بالعكس با به كارگيري تعداد 40 دستگاه اتوبوس سامانه2 اتوبوس هاي تندرو انجام مي شود و بدين ترتيب مسافراني كه قصد سفر از ميدان امام حسين(ع) به ميادين شوش و راه‌آهن را دارند مي توانند با تغيير اتوبوس در ميدان خراسان، به آن ميادين دسترسي پيدا كنند.
ادغام خطوط اتوبوسراني در چند پايانه
مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در ادامه با اشاره به ادغام برخي از خطوط اتوبوسراني در پايانه بهار آزادي ياداور شد: با توجه به همپوشاني بخش زيادي از مسير خطوط اتوبوس پايانه بهار آزادي تا چهارراه تهرانپارس و پايانه بهار آزادي تا پايانه علم و صنعت خطوط ياد شده يك ماه بصورت آزمايشي ادغام مي شوند.
وي ادامه داد:با توجه به ادغام ياد شده هم اكنون مسير رفت از پايانه بهار آزادي شامل خيابان هاي احسان، بهشت، زهدي، بلوار ناهيدي، چهارراه اشراق، خيابانهاي حجربن عدي، دماوند، رشيد، بلوار جانبازان شرقي، خيابان دردشت و پايانه علم و صنعت و در مسير بازگشت از پايانه علم و صنعت شامل بزرگراه باقري، خيابان حسيني (بهار)، خيابان حجربن عدي، چهارراه اشراق، بلوار ناهيدي، خيابان زهدي، خيابان ابوذر و پايانه بهار آزادي تعيين شده است.
سنندجي در ادامه با اشاره به ديگر ادغام هاي صورت گرفته اظهار داشت:در حال حاضر خطوط 147 با 148شامل تأمين اجتماعي تا ميدان صنعت   ادغام و با 20 دستگاه اتوبوس و نرخ كرايه 2250 ريال به شهروندان سرويس دهي می كند.
تغيير در ايستگاه مقصد خط48-9
سنندجي در ادامه از تغيير ايستگاه مقصد خط48-9 خبر داد و افزود :هم اكنون ايستگاه خط 48-9 شامل مقصد بلوار صبا به پايانه تجريش تغيير يافته است.
وي يادآور شد: تغيير ياد شده با توجه به افتتاح و بهره برداري از ايستگاه مترو ميدان قدس صورت گرفته و ايستگاه مقصد خط اتوبوسراني48- 9   دار آباد تا بلوار صبا از بلوار صبا به داخل پايانه تجريش منتقل شده است./ز

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار