اراک/اختصاصی/ت

توسعه رشته ها و فعالیت های ورزشی برای كارمندان دولت ضروری است

توسعه رشته ها و فعالیت های ورزشی برای كاركنان دولت ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مركزی كم تحركی و پشت میز نشینی مداوم برای سلامتی كاركنان خطرناك است.
صادقی گفت: یكی از موضوع های مهم در حفظ و تقویت نیروی انسانی توجه به فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی است كه باید بیشتر به این امر پرداخت.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف موجب تقویت روحیه شادابی و نشاط در كاركنان دولت و انجام امور محوله به صورت بهینه می شود افزود : رقابت كاركنان دولت در عرصه ها و رشته های ورزشی دارای روح پهلوانی و اخلاق جوانمردانه است كه موجب تقویت دوستی ها خواهد شد.
وی گفت : ورزش برای كاركنان دولت به لحاظ عمومی و قهرمانی مورد توجه مسوولان كشور است كه این مهم از بروز آسیب و عارضه بدنی در این قشر جلوگیری خواهد كرد.
توجه به وعده هاي بين غذائي کارمندان
تعداد زيادي از افراد در حاليکه پشت ميز نشسته اند تمايل به خوردن دارند . اگر شما يکي از اين افراد هستيد آماده باشيد . در کنار خود غذاهاي سالم داشته باشيد  تا مجبور به خريد مواد غذائي آماده از بيرون نشويد . مواد خوراکي را در کنار خود نگهداري نکنيد ،‌بلکه آنرا در جائي در يک قفسه دور از دسترس خود قرار دهيد .
به همين ترتيب اگر آب در دسترس شما باشد ، براحتي تا پايان روز ۷-۸ ليوان آب مصرف مي کنيد . بنابراين يک بطري يا ليوان آب تازه تمام روز در کنار خود داشته باشيد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.