سمنان/

نامزدهای انتخابات مجلس در استان سمنان تبلیغات خود را آغاز كردند

نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تبلیغات خود را برای معرفی خود و برنامه ها از بامداد روز پنجشنبه در این استان آغاز كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس قانون ، تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه به مدت یك هفته و تا ساعت هشت صبح روز یازدهم اسفندماه ادامه دارد.

مردم استان سمنان روز پنجشنبه با خروج از منازل خود شاهد تصاویر و بروشورهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی این استان شدند و این امر آغاز یك ماراتن بزرگ برای كسب كرسی نمایندگی مجلس را توسط نامزدها نوید می داد.

نامزدها در ابتدای تبلیغات در این استان به ویژه در سمنان تلاش كردند در اولین گام تبلیغاتی از تصاویر و بروشورهای كمتری استفاده كنند و تصور می شود حجم وسیع تبلیغات را برای روزها و دقایق پایانی مهلت قانونی تبلیغات متمركز كرده اند.

بر خلاف دوره های قبل كه در اولین روز تبلیغات با حجم وسیع پوستر ، عكس، تراكت و بروشورهای تبلیغاتی مواجه بودیم در این دوره از آن حجم وسیع خبری نبود و برخی از نامزدها به نصب تعداد اندكی از تصاویر خود اقدام كرده اند.

در استان سمنان 38 نامزد در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور و برای كسب چهار كرسی نمایندگی این استان رقابت می كنند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان سمنان نامزدها مجاز به استفاده از تصاویر خود در ابعاد 10 در 15 و تراكت های 15 در 20 هستند و باید قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات را رعایت كنند.

'علیرضا خلخالی' از نامزدها و هواداران آنها خواست تا در این فرصت تنها به معرفی خود بپردازند و تخریب دیگر نامزدها پرهیز و اخلاق و منشور اخلاقی تبلیغاتی را رعایت كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.