مشهد/ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی؛

آقایان لاریجانی و قالیباف در تبعیت از مقام معظم رهبری مشکلی ندارند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: من به عنوان یکی از خواص جامعه اعلام می کنم که آقایان لاریجانی و قالیباف در تبعیت از مقام معظم رهبری راسخ هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محمدنبی حبیبی در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و در جلسه پرسش و پاسخ با بیان این مطلب افزود: این موضوع که می گویند آقایان لاریجانی و قالیباف جزء ساکنین فتنه هستند از نظر من قابل قبول نیست چرا که شرایط این افراد شاید به گونه ای بوده که موضوع گیری آن ها در خصوص فتنه نباید با یک حرکت آشکار اعلام می شد.

وی با بیان این که نسبت به بعضی از مواضع سیاسی قالیباف و لاریجانی انتقاد دارد، خاطرنشان کرد: این افراد باتوجه به رای جمعی 15 تشکل اصولگرا در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفتند و در حالیکه شرط و شروط خاصی هم برای قبول دعوت جبهه متحد اصولگرایان مطرح نکردند این در حالی است که آقای قالیباف محور اصلی یک حزب تک محوری اصولگرای برگ در کشور است.

وی در پاسخ به سوال دانشجویی که شخصیت این دو فرد سیاسی را به یارانی از پیامبر که بعدا در جبهه مخالف اسلام قرار گرفتند قیاس کرد اظهار داشت: این گونه مقایسه ها صحیح نیست چرا که آقای قالیباف و لاریجانی در بحث پیروی از ولایت فقیه و حمایت از رهبری قاطع هستند و سران فتنه هرگز با این بزرگواران دوستی نداشته و ندارند.

وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: باید همه اصولگرایان سعی کنند سخنان مقام معظم رهبری در راستای سلامت انتخابات و امنیت با پرهیزی از تخریب رقبا عملی سازند. /س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.