اوباما زیر چوب انتقادات

رقبای انتخاباتی جمهوری خواه باراک اوباما وی را هدف انتقادات گسترده ای قرار دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، "نیوت گینگریچ" رييس سابق مجلس نمايندگان آمريکا اوباما را به کرنش درمقابل حکام آل سعود متهم کرد. گینگریچ در مناظره انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، گفت: من برنامه ای برای بخش انرژی آمریکا تبیین کرده ام. با اجرای این برنامه، دیگر هیچ یک از روسای جمهور آتی آمریکا در مقابل پادشاه سعودی تعظیم نخواهد کرد. مردم آمریکا قادر خواهند بود با اجرای این برنامه ، هر گالن بنزین را به قیمت دو و نیم دلار خریداری کنند.

"میت رامنی" فرماندار سابق ایالت ماساچوست هم گفت: زمانی در آمریکا تصور می شد اگر شما سخت کار کنید می توانید از فرصت برابر بهره مند باشید و پیشرفت کنید. این، همان رویای آمریکایی بود که از آن سخن گفته می شد. اما رئیس جمهور کنونی آمریکا این قول را نقض کرده است. من می خواهم رویای آمریکایی را احیاء کنم.

"ریک سنتورم" سناتور سابق ایالت پنسیلوانیا هم در این مناظره که به همت شبکه تلویزیونی سی ان ان برگزار شد، گفت: آمریکا با مشکلات زیادی در سراسر جهان مواجه است. منطقه خاورمیانه در التهاب به سر می برد. مردم آمریکا با مشکل قیمت بالای بنزین مواجه هستند. مشکلات اقتصادی نیز دامنگیر مردم آمریکا است. باید به فکر راه حلهای مثبت برای مشکلاتی بود که متوجه آمریکا است. بایدهمه مردم آمریکا از طبقات پایین به بالای جامعه در این راه حلها درنظرگرفته شوند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار