بندرعباس/

موج ورود مهمانان نوروزى به قشم آغاز مى شود

مديرميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سفر مهمانان نوروزى به جزيره زيباى قشم از 25 اسفند و از طريق مبادى هوايى، زمينى و دريايى آغاز مى شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تورج امانى افزود: با آغاز سفرهاى نوروزى، استقبال از مهمانان در اسکله هاى لافت، شهيد ذاکرى و فرودگاه بين المللى قشم در راستاى تکريم ورود اولين مسافر به اين جزيره انجام مى شود.

وى گفت : اماکن اقامتى اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها و ساير مراکز اسکان ويژه مسافران که داراى مجوز رسمى هستند در کنار کمپينگ هاى ويژه ايام تعطيلات نوروز 91، جهت استقرار مهمانان نوروزى جزيره قشم آماده شدند.

 

مدير ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعاليت 24 ساعته اسکله پل در بندرخمير بندرعباس به اسکله لافت در جزيره قشم افزود: با افزايش نيروهاى گمرک و ارتقاء سرعت عمل تشريفات گمرکى، عمليات ورود و خروج خودروها به جزيره قشم در کمترين زمان ممکن امکانپذير خواهد شد.

وى، افزايش شمار پروازها بين مسيرهاى تهران، مشهد مقدس، شيراز، اصفهان و کيش به فرودگاه بين المللى قشم و بالعکس را نيز از ديگر اقدامات صورت گرفته جهت ارايه خدمات بهتر به مسافران نوروزى جزيره قشم دانست.

امانى با اشاره به تدابير اتخاذ شده از سوى ستاد دائمى تسهيلات سفرهاى قشم اظهاراميدوارى کرد که تعطيلات نوروزى ، براى انبوه مسافرانى که از اقصى نقاط ميهن اسلامى به جزيره قشم سفر مى کنند ، با خاطرات خوب و ماندگار همراه باشد .

جزيره قشم در جنوب ايران در ايام تعطيلات نوروزى، با توجه به دارا بودن سايت هاى ويژه گردشگرى، سواحل زيبا، بازار مناسب و هواى کاملا بهارى مملو از مسافرانى مى شود که اين جزيره را به عنوان مقصد گردشگرى خود انتخاب کرده اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.