تجلیل از برگزیدگان و نخبگان جشنواره شمسه

مراسم اختتامیه جشنواره شمسه منطقه 13 در 8 بخض با محور مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران مسئولان شهرداری منطقه شورایاران نفرات برتر جشنواره فرهنگی هنری شمسه و جمعی از شهروندان در مجتمع فرهنگی کوثر برگزار شد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از 55 نفر از برگزیدگان 8 رشته تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم رمضانی مدیرکل فرهنگی شهردرای تهران جشنواره شمسه را اتفاق و رویدادی برخاسته از حضور حداکثری شهروندان دانست و گفت پیامدهای مثبتی که جشنواره شمسه در سطح شهر تهران داشته نشان دهنده مشارکت حداکثری شهروندان در این طرح و تلاش و همکاری کارکنان شهرداری و تمام افرادی است که دغدغه های فرهنگی برای ارتقای توانمندی جوانان و نوجوانان شهر تهران داشته اند.

حضور بیش از چهل هزار نفر از شهروندان در طرح شمسه منطقه 13

خلیل راحتی شهردار منطقه 13 جشنواره شمسه را فرصتی برای توسعه محلات و شکوفایی استعداد جوانان محلات عنوان کرد و گفت: بیش از چهل هزار نفر از شهروندان منطقه در بخش های مختلف جشنواره بزرگ شمسه شرکت کردند.

وی همچنین گفت: جشنواره شمسه اهداف متفاوتی داشته با رویکرد شهرداری تهران در بحث محله محوری و زمینه سازی و مشارکت شهروندان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به این اهداف دست یافت.

شهردار منطقه 13 در بخش دیگر از سخنان با اشاره به نظرسنجی صورت پذیرفته در شهر تهران گفت: شهروندان شهر تهران محله نیروی هوایی را به عنوان اولویت دوم خود به عنوان محل سکونت مناسب انتخاب کردند.

منطقه 13 منطقه برتر در طرح شمسه

مسعود خسروی معاون فرهنگ اجتماعی منطقه 13 گفت: منطقه 13 در بین مناطق شهر تهران جزو مناطق برتر بوده که در رشته های تئاتر، نقاشی، نهج البلاغه ،‌سرود و موسیقی به رتبه های برتر دست یافته است.

وی افزود: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته منطقه 13 در بخش شعر و ادب و عکس در وضعیت خیلی خوب قرار داشته است.

در این مراسم همچنین شهردار منطقه 13 از دختر بچه 3 ساله حافظ سوره های کوتاه قرآنی و راوی قصه ها و آنیتا رزارویو تازه مسلمان هندی و فعال در بخش قرآنی شمسه تقدیر کرد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار