اقدامي بي نظير از سوي دانشگاه تهران؛

راه اندازي پژوهشكده علوم اعصاب در بيمارستان امام خميني (ره)

با توجه به نیاز معلولین به خدمات توانبخشی و درمانی، دانشگاه تهران اقدام به راه اندازی پژوهشکده علوم اعصاب کرده که در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر درمحل،‌ دکتر محسن هاشمی پیشکسوت فیزیوتراپی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز 4 اسفند در سمینار ضایعات مغزی و نخاعی که در تالار امام بیمارستان امام برگزار شد گفت: راه اندازی پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه تهران حرکت بسیار فوق العاده و خوبی است که توسط دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه مادر صورت گرفت.

وي با بيان اينكه دانشگاه تهران برای خدمت به مردم در راه نظام سلامت اقدام به راه اندازی این پژوهشگاه كرده است عنوان کرد: این پژوهشگاه به دليل این که به آموزش کمک کند راه اندازی نشده بلکه برای مردم و نیاز مردم و نیاز های فراموش شده این کشور راه اندازی شده است.
هاشمی با تحسین کردن دانشگاه تهران برای راه اندازی این پژوهشکده اظهار داشت: پیشنهاد می کنم این پژوهشکده با عنوان طرح ملی نگاه و سیاست گذاری شود و برنامه های پژوهشکده طوری برنامه ریزی شود که در سطح کشوری و منطقه در رتبه اول باشد.
این پیشکسوت فیزیوتراپی عنوان کرد: توصیه می کنم که وزیر بهداشت به این طرح ملی توجه ویژه کند و این پژوهشکده را تبدیل به یک شهرک کند شهرکی که به عنوان پاسخگوی آموزش، تحقیقات، درمان، پیشگیری و تشخیص از بیماران ضایع نخاعی قرار گيرد./چ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار