شهرداري صاحب بيش از 2 میلیارد سرمايه شد

معاون عمرانی وزیر کشور از پرداخت مرحله دوم یارانه بلیط حمل و نقل همگانی درون شهری سال 90 به حساب شهرداریها و قطار شهری های تهران و مشهد به مبلغ 2250 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا ارشادمنش معاون عمرانی وزیر کشور در روز 3 اسفند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:‌ در مرحله اول میزان یک هزار و 125 میلیارد ریال مستقیماً به حساب سازمانهای حمل و نقل همگانی درون شهری واریز و معادل همین مقدار اعتبار نیز به 323 شهرداری‌های کشور تخصیص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت تاکنون 3 هزار و 500 میلیارد ریال یارانه بلیط درسال جاری به 323 شهرداری دارای سازمان حمل و نقل همگانی، اتوبوسرانی و مترو پرداخت شده است اظهار داشت:‌قبل از این در سال جاری 1250 میلیارد ریال یارانه بلیط حمل و نقل همگانی درون شهری به حساب شهرداریها و قطار شهری‌های تهران و مشهد پرداخت شده بود که به احتساب 2250 میلیارد ریالی که امروز پرداخت شد تاکنون حدود 90 درصد یارانه بلیط حمل و نقل همگانی درون شهری سال جاری پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع 3500 میلیارد ریالی که امسال به حساب شهرداریها واریز شده است یک چهارم این مبلغ که معادل 875 میلیارد ریال می‌باشد صرفاً بایت یارانه بلیط متروهای تهران ومشهد پرداخت شده است./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار