ایلام/

12 اسفندماه تكرار حماسه 9دی خواهد بود

"من با تجربه ای كه از رفتار مردم دارم و با اعتماد و توكل به خداوند متعال پیش بینی می كنم به فضل الهی و حول قوه خداوند حضور مردم در این انتخابات حضوری دشمن شكن خواهد بود."

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این سخن بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در میان جمعی از مردم است.
مردم ولایتمدار استان ایلام نیز به تبعیت از فرمان رهبر فرزانه انقلاب از مدت ها پیش آماده شده اند تا جمعه آینده 12 اسفندماه با شركت پرشور و حداكثری در انتخابات برگ زرین دیگری بر لوح افتخارهای خود در عرصه سیاسی بیفزایند.
انتخابات به علت نقش برجسته مردم در عرصه سیاست و حكومت از اهمیت زیادی برخوردار است، این اهمیت بنابر اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی كه بر ضرورت حضور مردم تاكید دارد استوار بوده به طوری كه در اصل ششم قانون اساسی به اداره امور كشور به اتكا آرا عمومی از ناحیه انتخابات اشاره شده است.
آنچه انتخابات این دوره را از سایر ادوار متمایز كرده جایگاه رفیع ایران اسلامی در عرصه روابط بین الملل و الگوپذیری سایر كشورها به ویژه نهضت های رهایی بخش جهانی و منطقه از انقلاب اسلامی ایران است.
بنابراین حضور گسترده و آگاهانه مردم در این حماسه عظیم افزون بر تثبیت مولفه های دینی مداری، امید آفرینی، روحیه استقلال طلبی و مشروعیت و مقبولیت بیش از پیش نظام را در جهان به منصه ظهور خواهد رساند.
شماری زیادی از مردم ایلام شركت در این دوره از انتخابات را با توجه به جوسازی های تازه رسانه های غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار مهم توصیف كردند.
به عقیده آنان حضور در انتخابات امسال حساس تر از گذشته بوده چرا كه با توجه به موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای و تحریم ها شركت در این عرصه شور و نشاط بیشتری را بدنبال خواهد داشت.
مردم ایلام آماده هستند تا همگام با دیگر هموطنان كشور در روز جمعه با شور و اشتیاق ویژه به پای صندوق های اخذ رای رفته و فرد اصلح خود را از میان نامزدها انتخاب كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.