تبریز/

فعاليت تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي به دقت رصد مي شود

رئيس هيات بازرسي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در آذربايجان شرقي اعلام كرد: اين هيات آمادگي لازم و كافي براي رسيدگي به هر نوع تخلف انتخاباتي را دارد و مجموعه فعاليت هاي نامزدهاي انتخاباتي در قالب تبليغات به دقت رصد مي شود.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

، رستمي، مردم را بهترين و مناسب ترين بازرسان انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي دانست و اضافه كرد: آحاد مردم در كنار هيات بازرسي مي توانند به درستي و با دقت فضاي انتخابات را رصد كرده و كمك كنند تا انتخابات روز جمعه بدون هيچ گونه تنش و تخلفي برگزار شود.

وي افزود: مردم، تخلفات تبليغاتي داوطلبان مجلس را به اين هيات گزارش كنند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسيدگي شود.

رستمي اظهار كرد: در اين راستا شماره تلفن هاي 5232228 و 5231252 و 5263827 و همچنين شماره دورنگار 5263800 هيات بازرسي استان آمادگي لازم براي دريافت گزارش هاي مردمي در اين زمينه را دارد.

وي، با تشريح برخي از موارد تخلفات تبليغاتي نامزدها، هرگونه ديوار نويسي توسط هواداران نامزدها را ازنمونه هاي بارز تبليغات غيرقانوني دانست و گفت: هر نوع ديوار نويسي ممنوع بوده و حتي نگارش هاي موردي بر روي بنرهاي تعبيه شده توسط شهرداري ها نيز غير قانوني است.

رستمي، به راه انداختن كارناول هاي تبليغاتي در سطح شهر، استفاده از وسايل صوتي در بيرون از محوطه ستادهاي تبليغاتي، نصب پوسترهاي بزرگ تر از اندازه تعريف شده و اقدام به پاره كردن تبليغات ديگر نامزدها از جمله جرايم تبليغاتي مجلس شوراي اسلامي به شمار مي رود.

وي، با اشاره به بروز برخي تخلفات تبليغاتي جزئي در سطح استان، اظهار كرد: اما آمار اين تخلفات نسبت به دوره هاي گذشته كاهش چشم گير و فاحشي نشان مي دهد كه اين امر نشان دهنده بينشن بالاي سياسي آحاد مردم است/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.