رودهن/

آماده واگذاری انشعاب برق به متقاضیان مسكن مهر هستیم

رئیس اداره برق شهرستان فیروزكوه گفت: متقاضیان مسكن مهر شهرستان به خرید انشعاب برق و تامین آورده نقدی خود در جهت تسریع خدمت رسانی اقدام نمایند.

'مجید خانی' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: از آغاز اجرای پروژه مسكن مهر 'دشت ناصر' شهرستان فیروزكوه بیش از 370 میلیون تومان در زمینه برق رسانی آن هزینه شده است.

وی با بیان اینكه دولت سهم یك سومی خود را در این پروژه به خوبی ادا نموده است، تصریح كرد: دو سوم سهم باقی مانده متعلق به بنیاد مسكن و متقاضیان مسكن است كه متاسفانه تاكنون فقط 34 میلیون تومان به خزانه دولت در زمینه خرید انشعابات واریز شده است.

رییس اداره برق فیروزكوه افزود: علی رغم خدمات رسانی شایسته این دستگاه در پروژه مذكور، از سال 89 تاكنون فقط 185 انشعاب برق خریداری شده و این در حالی است كه در سال 90 حتی یك ریال واریزی در خصوص انشعاب برق نداشتیم.

وی ادامه داد: تاكنون 60 كنتور توسط اعضای تعاونی های این پروژه خریداری شده و مابقی كنتورها كه برای تامین تقاضای خرید انشعاب پیش بینی شده بود، برگردانیده شدند.

خانی خاطرنشان كرد: 300 میلیون تومان اعتبار برای تامین برق تعاونی 'خیرین منطقه ساز' كنار گذاشته شده كه در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانكار می باشد، اما قبل از آن باید عملیات كامل طراحی، تسطیح جاده و مشخص شدن سواره روها و پیاده روها در این محدوده صورت پذیرد تا عملیات برق رسانی به آن در دستور كار قرار گیرد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.