مشاور روابط عمومی در میامی امریکا:

آمريكا نظامي دیکتاتوری فاشیستی دارد

"شروود راس" مشاور روابط عمومی در میامی آمریکا گفت رئیس جمهور امریکا امتیارات یک پادشاه یا یک دیکتاتور را دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، "شروود راس" مشاور روابط عمومی در میامی امریکا، اخیرا در مقاله‌ای نوشته است "این یک نظام دیکتاتوری فاشیستی است."

راس در این باره گفت: "ران پال" تنها نامزد ریاست جمهوری امریکا در بین نامزدهای هر دو حزب این کشور است که با گفتن این که امریکا در حال تبدیل شدن به نظام فاشیستی است، حقیقت را بیان می‌کند.

وی در این رابطه گفت: من دوست ندارم بگویم که ایالات متحده امریکا در حال تبدیل شدن به یک نظام فاشیستی است؛ به هر حال کشور من است. نمی‌توانم به راحتی این حرف را بزنم اما رئیس جمهور اکنون اختیارات یک دیکتاتور یا یک پادشاه را دارد.

وی افزود، رئیس جمهور می‌تواند هرکسی را که مورد شک قرار می‌گیرد به زندان نظامی بیاندازد و کلید آن زندان را نیز دور بیاندازد، طوری که دیگر هیچ وقت حرفی از آن فرد زندانی شده، شنیده نشود.

بر پایه این گزارش، اظهارات وی در اشاره به قانون مجوز دفاع ملی امریکا است که باراک اوباما رئیس جمهور این کشور در آخرین روز سال گذشته میلادی آن را امضا کرد.

وی گفت: ران پال در میان تمام نامزدها تنها کسی است که از ویران شدن آزادی‌های مدنی مردم امریکا صحبت می‌کند و به همین دلیل آدم باارزشی است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار