رودهن/

ايران به سوي پيشرفت و بالندگي در حركت است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: ايران اسلامي با وجود جوانان فعال و هميشه در صحنه خود به سوي پيشرفت و بالندگي در حركت است.

"عليرضا قاسمي فرزاد" در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي، علم و دانش اندوزي در بين مردم به ويژه نسل جوان بيش از پيش مورد توجه قرار گرفت و به يك فرهنگ تبديل شد به صورتي كه در عرصه علمي امروز ما به يك قدرت منطقه ايي تبديل شده ايم و از برنامه چشم انداز بيست ساله پيشي گرفته ايم.

وي با بيان اينكه امروز بعد از گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب شاهد رشد و بالندگي كشور در عرصه هاي مختلفي علمي هستيم، خاطر نشان كرد: اگرچه نظام استكباري در تلاش است تا مارا از دستيابي به دانش، توسعه و پيشرفت بازدارد اما شاهديم با تلاش و مجاهدت جوانان اين مرز و بوم بسياري از علوم جايگاه مطلوبي در جهان داريم.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه ياد و خاطره شهداي اسلام، انقلاب و به ويژه دانشمندان شهيد هسته ايي را گرامي داشت و به نقش مهندسان به عنوان قشر نخبه و فعال در عرصه هاي علمي در حضور حداكثري در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد.

اين مسوول ادامه داد: تلاش هاي دشمن در راستای مايوس كردن مردم ایران اسلامی با ايجاد هجمه هاي سنگين و سناريوهاي مختلف براي مقابله با حضور حداكثري در انتخابات، با تاییدات خداوند متعال ملت ايران در 12 اسفند حماسه ايي را رقم خواهند زد و برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ ثبت خواهند کرد./ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.