سمنان/

185 بازرس در شعب اخذ رای شهرستان سمنان حضور دارند

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان سمنان گفت: بازرسی از شعب اخذ رای در این شهرستان توسط 185 بازرس انجام می شود.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان

'حسن اقوامی پناه' در نشست آموزش بازرسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان افزود: این بازرسان آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.

وی با بیان وظایف و اهمیت بازرسان در تضمین و سلامت انتخابات، امانتداری ورعایت كامل قانون را از مهمترین وظایف بازرسان دانست و اظهار داشت: تعامل مناسب با نماینده فرماندار و اعضای شعبه در روز انتخابات عامل مهمی در انجام وظائف بازرسان است.

اقوامی پناه با تشریح وظایف بازرسان در شعب اخذ رای از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به هیأت بازرسی شهرستان سریعاً اعلام نمایند.

وی تسلط به قانون، حضور كامل در شعبه، عدم دخالت در امور اجرایی و نظارتی و مستندسازی وقایع و نیز ثبت گزارشها را از دیگر وظایف بازرسان برشمرد.

عضو هیأت بازرسی استان سمنان نیز در این نشست بازرسی سالم و قاطع را عامل ضمانت سلامت انتخابات خواند و حفظ رعایت ظاهر و پوشش اسلامی، رعایت احترام در برخوردها، صدق در گفتار و برخورداری از متانت را از ویژگی های بازرسان دانست.

نجفعلی انتظاری' تصریح كرد: حضور به موقع در آغاز انتخابات و حضور تا پایان شمارش آراء و تحویل صندوق و تكمیل و ارسال گزارش پایان كار بر اساس فرم های مربوطه از مهمترین وظایف بازرسان است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.