در بهمن ماه امسال اتفاق افتاد؛

با تلاش پليس 28 سارق در ادامه جرايم خود ناكام ماندند

با تلاش پليس شهرستان شيروان در بهمن ماه امسال 28 سارق حرفه اي دستگير شدند.

به گزارش

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي، ماموران انتظامي شهرستان شيروان در بهمن ماه امسال طرح گسترده اي دستگيري سارقان حرفه اي و تحت تعقيب را در دستور كار خود قرار دادند.

در اجراي اين طرح ماموران با شناسايي محل هاي اختفا و تردد سارقان را شناسايي و با فعال كردن گشت هاي انتظامي محسوس و نامحسوس را شناسايي و با فعال كردن گشت هاي انتظامي محسوس و نامحسوس و تعقيب و مراقبت شبانه روزي و انجام عمليات هاي ضربتي در نهايت 28 سارق را دستگير كردند.

افراد دستگير شده در مجموع به 35 فقره سرقت داخل خودرو،‌منزل،‌كيف قاپي و زورگيري اعتراف كردند.

همچنين طي اين مدت در برخورد با متخلفان رانندگي 144 دستگاه موتور سيكلت و 42 دستگاه خودرو توقيف شد.

كابل هاي برق طعمه سارقان سابقه دار شدند.عوامل گشت هاي انتظامي شهرستان مشكين شهر استان اردبيل حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي خود با مشاهده دو نفر كه در حال بريدن سيم و كابل هاي مخابراتي بودند جهت دستگيري انها وارد عمل شدند.

سارقان كه به محض مشاهده پليس قصد فرار داشتند در يك عمليات تعقيب و گريز كوتاه دستگير و در بازجوي از آنها يك عدد سيم چين،‌قيچي،‌آهن بر و ... كشف شد.

در بازجويي هاي به عمل آمده از متهمان كه مسعود فرهاد نام داشتند اين افراد به 33 فقره سرقت سيم و كابل برق و مخابرات در سطح شهر اعتراف كردند افراد دستگير شده تحويل مقامات قضايي شدند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار