لرستان/

شركت در انتخابات نخستین جشن سیاسی است

جمعی از رای اولیهای بروجردی می گویند:شركت درانتخابات نخستین جشن سیاسی18 ساله ها است و این جشن را با شكوه خاصی برگزار خواهیم كرد.

یك دانش آموز بروجردی گفت: شركت درانتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین آزمون سیاسی است و با آمادگی كامل دراین انتخابات شركت خواهم كرد.

'رامین صارمی 'درگفت وگو با خبرنگار باشگاه   افزود: مقوله انتخابات در نظام اسلامی ایران بسیار مهم و با اهمیت است و باید با آگاهی و بصیرت لازم در این عرصه وارد شد تا نتیجه ای مطلوب را كسب نمود.

وی اظهارداشت: حضور گسترده اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشت محكمی بر دهان دشمنان نظام است.

یكی دیگر از رای اولی های بروجرد گفت:همه افراد باید بدور از افراط و تفریط داوطلبان انتخابات را به خوبی بشناسند و بدور از گرایش های قومی و قبیله ای افرادی اصلح و كارآمد را راهی مجلس نمایند.

' فاطمه گودرزی' افزود: مسوولان باید زمینه معرفی ویژگیهای نامزدهای اصلح را بیش از پیش برای رای اولی ها فراهم سازند تا این قشر راحت تر در آزمون پیش رو حضور یابند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد با ترفند و توطئه های خاصی زمینه عدم حضور مردم به ویژه رای اولیها را در انتخابات فراهم كند غافل از آنكه رای اولیها كسانی هستند كه در سایه مقام معظم رهبری مصمصم ایستاده تا از آرمانهای نظام به عنوان نسل سوم انقلاب دفاع كنند.

وی گفت: خواسته رهبری و همه مسوولان كشور حضور حداكثری مردم درعرصه انتخابات است و بدون شك این خواسته محقق خواهد شد و باید دربرابر توطئه های دشمنان هوشیار بود.

وی بیان كرد: همه باید قبل از ورود به جلسه آزمون انتخابات، مطالعه و آگاهی كافی داشته باشند تا بتوانند با موفقیت این آزمون را پشت سرگذارند و افراد شایسته را انتخاب كنند.

یك رای اولی دیگر نیز گفت: حضور پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانگر وحدت و انسجام ملی و پایبندی مردم به ارزشهای اسلامی و دینی است.

' رضا بیرالوند' افزود: افزود: مردم به ویژه جوانان باید با حضور گسترده خود در این عرصه، وفاداری خود را نسبت به نظام و آرمان های انقلاب نشان دهند.

وی تاكید كرد: افرادی كه به عنوان نماینده مردم در عرصه انتخابات برگزیده می شوند باید بدانند در برابر هر یك رای مردم مسوول هستند و باید به بهترین نحو از آرای مردم صیانت و حراست نمایند و در راستای حل مشكلات مردم در مجلس گام بردارند.

' آذر محمدی' یكی دیگر از جوانان بروجرد گفت: باید افرادی وارد مجلس شورای اسلامی شوند كه تنها هدفشان خدمت گذاری به مردم باشد.

وی افزود: ستادهای انتخاباتی وظیفه دارند به بهترین نحو ممكن داوطلبان را به مردم به ویژه به جوانان معرفی نمایند تا جوانان بتوانند با آگاهی لازم اصلح ترین فرد را انتخاب نمایند.

وی گفت: تخریب و نقد داوطلبان علیه همدیگر از یك سو موجب كاهش میزان مشاركت مردم در عرصه انتخابات و از سوی دیگر بدبین نمودن مردم خواهد شد.

12 اسفندماه جاری رای اولیهای بروجرد در كنار سایر قشرهای مختلف برای نخستین بار در آزمون سیاسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شركت می كنند./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.