قهرمان روئينگ جهان:

حضور گانيو از تمرين بدون مربي بهتر است

درحال حاضر قايقرانان روئينگ كشورمان تمرينات آمادگي خو را براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك پيگيري مي كند.


محسن شادي ، قايقران تيم ملي روئينگ كشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرينات آمادگي تيم ملي براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك در بندر لنگه پيگيري مي شود.
وي گفت: تمرينات تيم ملي در بندر لنگه پيگيري مي شود و اين در حالي است كه پيش از اين در اين محل تمرين نمي كرد و با توجه به اينكه كانالي شبيه به پيست روئينگ در اين محل قرار دارد اين شرايط به آمادگي ملي پوشان كمك بزرگي مي كند و در صورتيكه در آينده امكانات بيشتري در اين محل باشد بدون شك مي توانيم تمرينات سطح بالاتري را برگزار كنيم.
شادي افزود: با توجه به اينكه شرايط جوي اين منطقه نيز بسيار مساعد تر از ديگر مناطق كشور است بدون شك اين كمك بزرگي به تيم ملي مي كند و در حال حاضر در وضعيت خوبي قرار داريم.
وي تصريح كرد: قرار است 24 اسفند براي برپايي اردوي بلند مدت راهي چين شويم، پيش از اين در زمان برگزاري المپيك 28 پكن و بازي هاي آسيايي گوانگجو پيش از آغاز مسابقات براي برپايي اردوي آمادگي راهي چين شديم و تمرينات آماده سازي در اين كشور كمك بزرگي به آمادگي مي كرد كه دليل اصلي آن نيز پيست هاي استانداردي است كه در اين كشور وجود دارد.
* نبود پيست ما را به چين كشاند
وي اظهار داشت: يكي از دلايل اصلي حضور تيم ملي در اردوي چين تمرين در پيست هاي استاندارد چين است و در صورتيكه اين امكانات را دراختيار داشتيم ديگر راهي چين نمي شديم.
وي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه در المپيك در رشته تك نفريه رشته سبك وزن برگزار نمي شود به همين دليل مدتي است كه تمريناتم را در رشته سنگين وزن پيگيري مي كنم و در صورت حضور در چين آمادگي تيم ملي به صد در صد مي رسد چرا كه چيني ها بهترين امكانات اين رشته را در اختيار دارند تمرين در اين كشور كمك بزرگي به ما مي كند .
وي ياد آور شد: در حال حاضر تمرينات آمادگي تيم ملي زير نظر گانيوشفرت ازبكي پيگيري مي شود و با توجه به اينكه پيش از اين بدون حضور مربي تمرينات آمادگي تيم ملي پيگيري مي شود حضور وي بهتر از نبود مربي است.
وي خاطر نشان كرد: پيش از اين قرار بود هاستينگ دانماركي يكي از بهترين مربيان اين رشته به كادر فني تيم ملي اضافه شود، با توجه به اينكه وي مربي خوبي است حضور هاستينگ در ايران بسيار مثمر ثمر است به طوريكه در مدت زمان باقيمانده تا آغاز مسابقات المپيك وي مي تواند به تيم ملي كمك كند.
ياد آور شد: تيم ملي روئينگ كشورمان با پايان تمرينات آمادگي در چين راهي كره جنوبي محل برگزاري مسابقات انتخابي المپيك مي شوند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار