رضايت مندي گسترده مردم از برگزاري نمايشگاه بهاره

بيش از 70 درصد مردم از برگزاري نمايشگاه هاي بهاره ويژه روزهاي پاياني سال رضايت دارند.

صادقي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: براساس نظرسنجي هاي صورت گرفته، بيش از 70 درصد مردم از برگزاري نمايشگاه هاي بهاره راضي هستند.

وي ادامه داد: برگزاري اين نمايشگاه ها منجر به افزايش كانال هاي توزيع در زمان اوج تقاضا مي شود و اين امر از هرگونه انحصار در عرضه و افزايش كاذب قيمت در روزهاي پاياني سال، جلوگيري مي كند.

صادقي با اشاره به اينكه كالاهايي كه در نمايشگاه هاي بهاره در سطح استان تهران عرضه مي شود، به لحاظ كيفيت متوسط رو به بالا است، اظهار داشت: قيمت كليه كالاهاي ارائه شده در اين نمايشگاه ها 10 الي 20 درصد ارزان تر از قيمت همين كالاها در مغازه هاي سطح شهر است.

وي درخصوص نقش شبكه تلويزيوني بازار براي تنظيم بازار، افزود: راه اندازي اين شبكه در واقع حمايت از مصرف كننده بوده است؛ چرا كه با اطلاع رساني گسترده در جهت شفاف سازي بازار كشور گام بر مي دارد.

صادقي به مسئله پيگيري تخلفات در نمايشگاه هاي بهاره اشاره كرد و خاطزنشان ساخت: در اين نمايشگاه ها ستادهاي بازرسي مستقر است كه بازرسين سازمان به صورت تمام وقت در نمايشگاه حضور دارد و در صورت بروز تخلف و آگاهي از آن، همان روز و در محل نمايشگاه به تخلف مربوطه رسيدگي و اعمال قانون مي كنند./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار