لرستان/

همایش سراسری صیانت از آثار و محصولات فرهنگی كشور برگزار می شود

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به منظور حمایت از محصولات فرهنگی و هنری، همایش سراسری صیانت از آثار و محصولات فرهنگی كشور در تهران برگزار می شود.

'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛سعید جابری انصاری' در همایش فرهنگی مبارزه با آثار غیرمجاز سمعی و بصری لرستان در خرم آباد افزود: این همایش به منظور مبارزه با انواع فعالیت های غیرمجاز در عرصه های فرهنگی و هنری در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی تصریح كرد: همچنین به منظور فرهنگ سازی و مقابله با عرضه غیرمجاز آثار فرهنگی و هنری كه از تهدیدات نرم دشمنان انقلب اسلامی برای ضربه زدن به باورها و ارزش های اصیل اسلامی و ایران است، ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری با تدبیر ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشكیل شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر تلاش شبانه روزی فعالان این ستاد در كنترل بازار عرضه آثار فرهنگی و هنری در كشور، اقدامات و برنامه های راهبدری مناسبی در خصوص فرهنگ سازی و آشنایی خانواده ها در این حوزه در دست اجرا است.

جابری انصاری افزود: همچنین با تشكیل سازمان سینمایی درحوزه فیلم و سینما از تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری كشور در عرصه سینما برای آماده كردن زیر ساخت های لازم، هدف گذاری در جامعه فرهنگی، هنری كشور، ایجاد اقبال عمومی مردم برای كیفی شدن محصولات استفاده می شود./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.