سال آینده ایران ميزبان مسابقات فوتبال و فوتسال مدارس آسیا

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ایران میزان مسابقات فوتسال و فوتبال مدارس آسیا در سال آینده است.

به گزارش

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

، کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری مسابقات آموزش و پرورش در قالب قهرمان کشور گفت: اگر چه مسابقات که به شکل لیگ برگزار می شود دشوارتر از رقابت های کشوری است اما عملکرد آنها بیشتر از مسابقات قهرمانی است.

هاشمی برگزاری لیگ در 2 رشته ورزشی والیبال و فوتسال را اولین تجربه کشور خواند و خاطرنشان کرد: فوتسال دانش آموزی کشور به ریاست حسین شمس که افتخاری برای آموزش و پرورش است در سه سطح برنامه ریزی و در قالب لیگ برتر دسته اول و لیگ دسته دوم طبقه بندی شد و در نهایت با قهرمان استان استان به پایان رسید که به مسابقات فوتسال مدارس جهان در کشور ترکیه اعزام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات در سال آینده خبر داد و با اشاره به اعلام آمادگی بسیاری از استان ها در برگزاری مسابقات لیگ تصریح کرد: گزارش برنامه افتتاحیه و برگزاری لیگ فوتسال دانش آموزی که در آبان ماه سال جاری با حضور نمایندگان AFC افتتاح شد که به کنفدراسیون فوتسال آسیا ارائه شد تا رشته ورزشی فوتسال و فوتبال در کشور تقویت شود.

هاشمی افزود: از ظرفیت میزبانی کشور در مسابقات فوتسال و فوتبال قهرمانی دانش آموزان آسیا در سال آینده استفاده و در راستای رفع ایراداتی که در سنوات قبل وجود داشته است تلاش خواهیم کرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار