با ابلاغ بخشنامه ای از سوی لطف الله فروزنده؛

نحوه حمایت مالى و اعزام کارکنان به همایشهای ملی و بین‌المللی تعیین شد

با ابلاغ بخشنامه ای از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، نحوه اعزام کارکنان دستگاههای اجرایی به همایش های ملی و بین‌المللی و حمایت مالی از همایش ها تعیین شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، پیرو بخشنامه های موضوع ضوابط استفاده از عبارت «بین المللی»، «ملی»، «کشوری» و« استانی» در عنوان همایشها و جشنواره ها و موضوع ضوابط و دستورالعمل اعتبار سنجی مراکز و موسسات آموزشی و همچنین در اجرای ماده 19 قانون مدیریت خدمات کشوری، ماده 63 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و تصویب نامه هیئت وزیران، در خصوص استفاده از خدمات مشاوره مدیریت توسط دستگاههای اجرایی، حمایت مالی از همایش ها و یا اعزام کارکنان برای شرکت در همایش ها از سوی دستگاه های اجرایی در صورتی امکان پذیر است که برگزار کنندگان همایش، مجوز برپایی آن را از این معاونت دریافت کرده باشند.
 

بر این اساس، اعزام و ثبت نام کارکنان دستگاه های اجرایی ‌در دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط تمامی شرکت‌ها، موسسات و سایر مراکز آموزشی، در صورتی مجاز است که از سوی این معاونت اعتبار سنجی شده و مجوز لازم را برای برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی، دریافت کرده باشند. بدیهی است گواهینامه های صادر شده از سوی مراکز بدون مجوز فاقد اعتبار است.
 

همچنین آخرین فهرست مربوط به شرکت‌های خدمات مشاوره مدیریت که ازسوی این معاونت تشخیص صلاحیت شده و دستگاه های اجرایی مجاز به عقد قرارداد و استفاده از خدمات مشاوره ایی آنها هستند، در وب سایت این معاونت به نشانی www.mdhc.ir قرار می گیرد. بدیهی است امور مدیریت عملکرد این معاونت آماده پاسخگویی به استعلام های مربوط است.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار