در پيامي به مناسبت حماسه 12 اسفند؛

سازمان بسیج جامعه زنان کشور از ملت ايران تشکر کرد

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پيامي به مناسبت حماسه 12 اسفند تأکيد کرد: این حضور، نقشه های شوم دشمن برای ایجاد محیط یأس‌آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی را خنثی كرد.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پیامی از حضور گسترده ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به اين شرح است:

مردم آگاه و مؤمن ایران اسلامی با حضور بی سابقه خود در پای صندوق‌های رأی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد كردند و نام آنان را سرافراز ساختند.

حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر حکومت مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاند و پاسخی هوشمندانه و قاطع در برابر تهدیدها و تحریم های غرب داد .

این حضور، نقشه های شوم دشمن برای ایجاد محیط یأس‌آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی را خنثی كرد و بار دیگر همه دنیا فهمیدند كه ملت ایران همچنان زنده، هوشیار، در صحنه و آماده دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله خود و پاسداری ازحاصل خون شهداست.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان ضمن قدردانی و تشکر از ملت عزیر ایران، به خاطر رشد، آگاهی، همت و وقت شناسی خدا را شاکر است که معنای واقعی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران سربلند و آزاد به تصویر کشیده شد. پاسخ این حماسه آفرینی مردم قهرمان ایران اسلامی توسط نمایندگان منتخب، قدر شناس، ولایت‌مدار و تلاش و کوشش مستمر، پایداری در حفظ ارزش ها و تشکیل مجلس کارآمد در خط ولایت است.

امید است نمایندگان منتخب مردم گام‌های مهمی در پیشرفت و عدالت برداشته و به ویژه با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند "مهم ترین مبحث کشور بحث خانواده است" به این امر مهم نیز بپردازند.

/ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار