پلیس سه استان در پي دستگیری قاچاقچیان

عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همدان،‌اراک و خراسان رضوی روز گذشته در سه عملیات پلیسی عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، اطلاعات و اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی در یکی از محله های شهر اراک در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

با اقدامات اطلاعاتی و فنی مشخص شد این فرد در منزل مجردیش در یکی از محله های این شهر با همدستی دو نفر دیگر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کند.

با شناسایی اعضای این باند و نحوه فعالیت آنان طی هماهنگی با دستگاه قضایی منزل آنها بازرسی و 10 کیلوگرم حشیش و 74 گرم تریاک کشف شد.

*توزیع مواد مخدر در غالب کرایه ظروف یکبارمصرف

ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی در جریان فعالیت فردی که در پوشش کرایه ظروف یکبار مصرف در مغازه اش اقدام به توزیع مواد مخدر می کند قرار گرفتند.

پس از شناسایی دقیق محل فعالیت این متهم و کنترل و مراقبت وی سرانجام نامبرده دستگیر و مامروان در بازرسی از مغازه وی مقادیری تریاک را کشف و ضبط کرد.

در اقدامی دیگر از سوی ماموران فردی که قصد انتقال بیش از چهار کیلو حشیش توسط خودرو خود را داشت دستگیر و اتومبیل وی نیز توقیوف شد همچنین هفت خرده فروش نیز در این رابطه دستگیر شدند.

*خودروی حامل تریاک در گناباد متوقف شد

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناباد خراسان رضوی حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی در جاده گناباد به مهستان به یک دستگاه خودروی سواری پراید که به سمت سبزوار در حرکت بود مشکوک شدند.

با متوقف کردن این اتومبیل ماموران در بازرسی دقیق از آن چهار کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار