لرستان/

مشارکت 97 درصدی / الهیار ملکشاهی، منتخب مردم شهرستان کوهدشت

فرماندار کوهدشت گفت: مردم کوهدشت حماسه ای را خلق کردند که در تاریخ لرستان و کوهدشت ماندگار خواهد شد.

غلامرضا حمزه پور در گفتگو با

خبرنگار باشگاه

  افزود: همزمان با پایان یافتن کار سرشماری آرا در حوزه ی انتخابیه کوهدشت،الهیار ملکشاهی به عنوان نماینده ی این شهرستان انتخاب شد.

وی به مشارکت 97 درصدی مردم کوهدشت در انتخابات نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم کوهدشت حماسه ای را خلق کردند که در تاریخ لرستان و کوهدشت ماندگار خواهد شد.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: از مجموع 118 هزار نفر واجدین شرایط رای دهنده،115 هزارو 79 نفر در انتخابات شرکت کردند که الهیار ملکشاهی با کسب41 درصد آرا و 47 هزار و 88 رای،بیشتری آرا را به خود اختصاص داد و برکرسی بهارستان خواهد نشست.

غلامرضا حمزه پورادامه داد: 179 شعبه اخذ رای،کار جمع آوری آرا را انجام دادند که79 شعبه آن در بخش مرکزی و حومه و 100 شعبه آن درشهرهای رومشگان،گراب،کونانی،درب گنبد و روستا ها، مستقر شده بود.وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های بسیار خوبی که تدوین کرده بودیم،شرایط بسیار مناسب و ایده آلی را برای تحقق حضور حداکثری مردم و سلامت و امنیت انتخابات بوجود آوردیم.

فرماندار کوهدشت همچنین عنوان کرد: با توجه به وجود نیروها و مجریان بی طرف و همچنین اعتماد سازی در بین مردم،خوشبختانه این اعتماد در بین مردم بوجود آمد وبه لطف خدا موجب شد،ما انتخابات گسترده،پرشورو حداکثری را داشته باشیم که در نوع خود، درکشور بی نظیر بوده است.

غلامرضا حمزه پور این حضور حداکثری را موجب اقتدار و سربلندی نظام دانست و گفت: در هیچ دوره ای ازانتخابات،چنین انتخاباتی با این امنیت و سلامت وجود نداشته و امیدواریم که نتیجه این حضور موجب پیشرفت وآبادانی شهرستان کوهدشت شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.