در بيانيه انجمن اسلامي دانشگاه اروميه:

حضور پرشورمردم در انتخابات برگ زرینی از دفتر وفاداری به انقلاب اسلامی بود

انجمن اسلامي دانشگاه اروميه با صدور بيانيه اي حضور غرورانگیز ملت حماسه ساز ایران در انتخابات 12 اسفند برگ زرینی از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا دانستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با صدور بيانيه اي به مناسبت حماسه 12 اسفند نوشتند ملت شریف ایران نشان که طي 30 سال انقلاب آب دیده شده وتوطئه های دشمنان جز اینکه شرشان را به خودشان بر می گرداند هیچ اثری ندارد.

 

حضور غرورانگیز ملت حماسه ساز ایران در انتخابات روز 12 اسفندماه 1390 برگ زرینی از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا بود . بار دیگر ملت ایران با حضور %65 خود به دشمنان این نظام ثابت کرد که از آرمان های این انقلاب دست بر نخواهد داشت وتا آخرین قطره خون خود را حاظرند در راه انقلاب و شهیدان فدا کنند.

آری ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات روز جمعه بار دیگر به سران کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ثابت کرد که برای گفته هایشان هیچ شنونده اي در ایران نیست.

برخی هم از چند ماه پیش در داخل با آغاز جنگ روانی قصد کم رنگ کردن حضور مردم را داشتند. و برای این کار از هیچ راهی دریغ نکردند.تحریم کردند و گفتند ما حرکت نمی کنیم ولی جز اولین کسانی بودند که رای خود را به صندوق انداختند، گفتند :شرط برای حضور خود داریم ولی بدون شرط رای خود را به صندوق انداختند.

ملت شریف ایران نشان که در کوران 30 ساله انقلاب آب دیده شده وتوطئه های نیرنگ های آنان جز اینکه شرشان را به خودشان بر می گرداند هیچ اثری ندارد. شیپور های پر سر صدای تبلیغاتی آنان جز اینکه گوششان را می خراشد ظاهر واقعی شان را می تراشد و بر می اندازد هیچ اثری ندارد بلکه نزدیک است دیوار صوتی شان بر سرشان بشکند.ان شا الله.

این ملت عظیم و حماسه ساز با لبیک به ندای رهبری، روز جمعه برگی با شکوه بر صفحه تاریخش افزوده است عشق به رهبری و ندای رهبر را به رخ جهانیان کشیده است. ایران اسلامی مردم سالاری خود را ثابت کردند و حال کسانی که ادعای دموکراسیشان گوش فلک را کر کرده بود باید حمایت مردم از نظام خود را ثابت کنند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه ضمن تشکر از مردم همیشه حا ضر در صحنه این پیروزی را به محضر امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی تبریک عرض نموده برای ملت توفیق روزافزون و مجلس کار آمد تر را آرزو می کند./ش4
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار