اصفهان/

اعتبارات مسکن مهر در بافت فرسوده عاملی برای رونق این محدوده

هزینه کردن اعتبارات مسکن مهر در بافت فرسوده به این مناطق محروم رونق می بخشد.

"به گزارش

باشگاه خبرنگاران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس نهم اظهار داشت:نمایندگان باید در برابر انتخاب مردم پاسخگو باشندو همواره برای رفع دغدغه ها و نیازهای مردم شهر خود تلاش نمایند.

عباس حاج رسولیها مهم ترین دغدغه مسوولان و شهروندان اصفهانی را خشکی رودخانه زاینده رود دانست و گفت:فروش اوراق مشارکت برای اجرای طرح آبرسانی فلات مرکزی حرکتی مثبت و قابل تقدیر است و امیدواریم با شروع طرح بهشت آباد ساکنان فلات مرکزی استان های اصفهان،چهارمحال وبختیاری،یزد و کرمان سود کافی را ببرند.

وی گفت:برای اجرای طرح بهشت آباد اوراق مشارکت با سود 20 درصدی به فروش می رسد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بسیج همگانی مسوولان استان شهر اصفهان را برای فروش اوراق مشارکت در طرح آبرسانی به فلات مرکزی بسیار موثر دانست و افزود:مسوولان باید با نصب پارچه نوشته و تبلیغات مورد نیاز به گونه ای عمل کنند تا درخواست های بعدی آن صورت گرفته و اعتبار این طرح تامین شود.

حاج رسولیها با اشاره به ضرورت احیای بافت فرسوده ادامه داد:قرار گرفتن ضوابط و تسهیلات،احیای بافت فرسوده به صورت آسان در اختیار شهروندان عاملی موثر برای تسریع در اجرای احیای بافت های فرسوده است.

وی با بیان ضرورت اقدام ویژه اداره ثبت در این راستا گفت:درصورتی که اعتبارات مسکن مهر در قالب احیای بافت فرسوده هزینه شود زندگی در مناطق محروم رونق می گیرد. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.