گرگان/

سپاه نینوای گلستان از حضور پرشور و بابصیرت قدردانی کرد

سپاه نینوا استان گلستان با صدور بیانیه‎ای از حضور پرشور و بابصیرت مردم فهیم و ولایت‎مدار در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی شد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگارا

ن؛این بیانیه آمده است: هر چند زبان از گفتار، قلم از نوشتارِ خلق حماسه 12 اسفند شما مردم ولایت‎مدار قاصر است اما قدردانی و سپاس از مردم زمان‎شناس و حماسه‎ساز وظیفه بزرگی است که هر انسان قدرشناس نباید از آن غافل باشد.

این بیانیه می‎افزاید: از حضور با نشاط، سبز، استوار و بابصیرت شما امت قهرمان و شهیدپرور و ولایت‎مدار که با انتخاب نمایندگان و وکلای خود، چشم جهان را خیره کردید و مردم‎سالاری دینی را به نمایش گذاشتید، از صمیم قلب سپاس و قدردانی می‎کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور پرخروش شما در پای صندوق‎های رأی که دنیای متلاطم جبهه استکبار را متلاطم‎تر کرده و خواب آشفته دشمنان را آشفته‎تر و مشت محکم به دهان یاوه‎گویان و بدخواهان و مستکبران کوبیده و سیلی محکم به صورت استکبار جهانی و صهیونیست بین‎الملل و حامیانش نواخته است، رأی به نظام اسلامی و کارآمدی آن که نشأت گرفته از دین مبین اسلام و افکار منور حضرت امام خمینی (ره) تحت عنوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه را به نمایش گذاشته است.

این بیانیه تاکید کرد: اتحاد و همدلی امت واحده جهان اسلامی را نوید می‎دهد، و چراغ امید را در دل‎های مسلمانان و مستضعفان جهان پرفروغ‎تر و یأس و ناامیدی را در اردوگاه معاندان و کافران حاکم کرده و انشاالله با استقامت و پایداری در خط امام و شهیدان و تبعیت از فرامین حکیمانه ولی فقیه زمان، حضرت آیت‎الله خامنه‎ای زمینه ظهور دولت یار را فراهم خواهید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امید است با نصب‎العین قرار دادن تقوای الهی و پیروی محض از ولایت فقیه امانتی را که مردم به شما سپرده‎اند به نحو شایسته از آن نگهداری کرده و تمام همت خود را در انجام وظایف دینی و قانونی خود برای خدمت به این مردم بکار گیرید./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.