تمجید و تقدیر ایرانیان از رهبری داغ ترین موضوع شبکه اجتماعی گوگل پلاس شد + عکس

در گوگل پلاس، ایرانیان صفحه ای درست کرده بودند بنام" ما رای دادیم " و با گذاشتن عکس شناسنامه ها و انگشت های جوهریشان، رای دادنشان را به دیگران هم نشان دادند.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران ، کاربران فعال شبکه اجتماعی گوگل پلاس با داغ کردن مطلبی که سوژه روز این شبکه شد به تشکر و تمجید از مقام معظم رهبری ( حفظه الله ) و نقش محوری ایشان در حضور حداکثری مردم در انتخابات ، در این شبکه اجتماعی بر آمدند.

این امر در روز انتخابات مجلس نهم و پس از حضور حماسه آفرین مردم در پای صندوق های رای انجام شد ، در گوگل پلاس، ایرانیان صفحه ای درست کرده بودند بنام" ما رای دادیم " و با گذاشتن عکس شناسنامه ها و انگشت های جوهریشان، رای دادنشان را به دیگران هم نشان دادند.
رهبری معظم انقلاب که چند روز قبل از انتخابات در دیدار با مردم اینگونه سفارش کرده بودند : " توصیه می‌کنم اول وقت برای رأی دادن در صندوقها حاضر شوند و به هر سی نفر رأی بدهند و نام سی نفر را در برگه‌های رأی بنویسند و مردم عزیزمان سعی کنند که این کار را با احساس یک حجتی بین خود و خدای متعال انجام دهند. انشالله قصدشان را خالص کنند.

این فرمایشات حکیمانه ایشان چنان شوری در دلهای مردم ایجاد کرد که هیچ شاهد منصفی نمی تواند منکر آن شود .

رهبر معظم انقلاب 20 شهریور 1388 فرموده بودند : خواهید دید در انتخابات آینده که حالا 2-3 سال دیگر است ، همین مردم با وجود بازیگری ای که دشمنان و غافلان و بی خبران داخلی کردند ، یک حضور مستحکم و قوی در انتخابات خواهند داشت و حالا دقیقا این پیش بینی مقام معظم رهبری محقق شده است/ف

برای دیدن خبرهای وب گردی اینجا را کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار