"هفت سين سياسي" در شبكه اول

"هفت سين سياسي" عنوان مجموعه برنامه اي به تهيه كنندگي حسن نهضت است كه همزمان با نوروز 91 از شبكه اول روي آنتن مي رود.

حسن نهضت تهيه كننده اين برنامه به

خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران

گفت:‌ "هفت سين سياسي" در قالب 7 آيتم سياسي كه با حروف سين ‌آغاز مي شود رويدادهاي سال 90 را در نورزو 91 واكاوي خواهد كرد.

وي افزود: اين برنامه با برخورداري از 7 آيتم سرآغاز سوژه، سازندگان خبر، ساعي، سيخونك، سرآمد و سالنامه، توليد شده كه هر كدام از آن ها نشانگر سفره هفت سين است.

نهضت اظهار داشت: هفت سين سياسي در آيتم سرآغاز به پخش 13 پيام از بيانات مهم مقام معظم رهبري در سال 90 خواهد پرداخت.

وي ادامه داد: بررسي دستاوردهاي جديد هسته اي به صورت نرشين خواني و پخش تصاوير متنوع از اين موضوع در آيتم سوژه اين برنامه گنجانده شده و مصاحبه و گفتگو با چهره هاي خبرساز از جمله كامران نجف زاده، همراه با نريشن خواني در ‌آيتم سازندگان خبر از بخش ها برنامه هفت سين سياسي است.

تهيه كننده ويژه برنامه "هفت سين سياسي" ضمن بيان اينكه گفتگوي عيدانه و صميمانه با برخي مسئولان از جمله وزير دفاع، وزير ارشاد و وزير بازرگاني و تجارت پيرامون عملكردها دستاوردهاي سال 90 در آيتم ساعي از ديگر بخش هاي هفت سياسي سياسي است، اظهار داشت: اين برنامه كه از اول فرروردين 91 هر روز به مدت 25 دقيقه از شبكه يك روي‌ آ‌نتن مي‌رود و علاوه بر تهيه و پخش گزارش هاي مردمي در آيتم سيخونك در زمينه تجربه هاي كسب شده در سال 90 هفت خبر از مهم ترين رويدادهاي سال 90 را همراه با تصاوير در بخش سالنامه خود عنوان خواهد كرد.

وي خاطرنشان كرد: سرآمد از ديگر بخش ها ي مجموعه برنامه هفت سين سياسي است كه در نوروز 91 علل هتك حرمتها و رفتارهاي قبيحانه از جمله اقدام شبكه بي بي سي در مقابل يك معترض سياه پوست در جريان تظاهرات در انگليس و.. را مطرح خواهد كرد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار