تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارش احمد شهيد بدون ارائه مستندات واقعي تهيه شده است

عضو حزب اعتماد ملي گفت: احمدشهيد علي رغم اين كه بايستي براساس واقعيت گزارش خود را تهيه مي كرد با استناد به گزارش هاي مربوط به دشمنان جمهوري اسلامي ايران و بدون ارائه مستندات واقعي به تهيه اين گزارش دست زده است.

محمدرضا تابش عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به گزارش اخير احمد شهيد در مورد جمهوري اسلامي ايران گفت: اين گزارش مبتني بر واقعيت نبوده است و سعي شده در آن نسبت به ايران موضع غيرواقعي اتخاذ شود.


وي افزود: احمدشهيد علي رغم اين كه بايستي براساس واقعيت گزارش خود را تهيه مي كرد با استناد به گزارش هاي مربوط به دشمنان جمهوري اسلامي ايران و بدون ارائه مستندات واقعي به تهيه اين گزارش دست زده است. لذا به طور حتم اين گزارش يك نمونه مستدل و واقعي از حاكميت ايران نيست.


تابش خاطرنشان كرد: مسئولين بايستي با مطرح كردن نظرات خود به مراجع ذيربط نسبت به اين گزارش واكنش نشان داده و خواستار اين باشند كه واقعيت هاي ايران بدون هيچ كم و كاستي مطرح شود.


عضو حزب اعتماد ملي تصريح كرد: به طور حتم اين گونه گزارشات هيچگونه تأثيري را در روند پايداري و پيشرفت جمهوري اسلامي ايران در منطقه نخواهد گذاشت./ج


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار